|
|
|
|
Przetargi Przetargi - rok 2018
|
|
Ogłoszenie nr 642744-N-2018 z dnia 2018-10-30 r. Gmina Bliżyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020
Gmina Bliżyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bliżyn, krajowy numer identyfikacyjny 29100998100000, ul. ul. Kościuszki , 26120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 541 172, e-mail [email protected], faks 412 541 236.
Adres strony internetowej (URL): www.ugblizyn.bip.doc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugblizyn.bip.doc.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugblizyn.bip.doc.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty muszą być składane w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020
Numer referencyjny: ZD.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie usług mających na celu zwalczanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego, zlodowaciałych warstw śniegu, odśnieżanie i posypywanie dróg i placów oraz wywóz nadmiaru śniegu w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne, wewnętrzne w ilości 72,131 km i drogi powiatowe w ilości 41,409 km oraz parkingi gminne (5 miejsc) na terenie gminy Bliżyn wg wykazu dróg gminnych i wewnętrznych, dróg powiatowych oraz parkingów. Przewiduje się wywóz 500 m3 śniegu w ciągu jednego sezonu. Plan sytuacyjny dróg gminnych i wewnętrznych oraz dróg powiatowych, parkingów do zimowego utrzymania przedstawia załącznik nr 4 do umowy. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania usług w następujący sposób: 1) akcja czynna – polegająca na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze. Drogi utrzymywane będą w II standardzie zimowego utrzymania, których zasady przedstawia załącznik nr 5 do umowy na zimowe utrzymanie dróg. Akcja czynna rozpocznie się w chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji wyjazdu do pracy sprzętu bezpośrednio na drodze, 2) akcja bierna polegająca na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia akcji czynnej, 3) przejście akcji czynnej na akcję bierną uwarunkowane będzie wystąpieniem konkretnych czynników pogodowych i w zależności od nich, nastąpi uznanie przez ZAMAWIAJĄCEGO typu akcji w dobie rozliczeniowej wykonywanej usługi. W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych decyzję o przejściu z akcji biernej na akcję czynną podejmuje WYKONAWCA powiadamiając ZAMAWIAJĄCEGO, 4) wywóz śniegu z miejsc nagromadzenia nadmiaru śniegu wykonywane będzie na zlecenie Zamawiającego. Śnieg należy wywieść w miejsce zorganizowane przez Wykonawcę w ramach zaoferowanej ceny wywozu śniegu, 5) doba rozliczeniowa danego typu akcji rozpoczynać się będzie o godzinie 000 i będzie trwać do godz. 2400. W jednej dobie może wystąpić tylko jeden typ akcji, 6) zakres usług nie dotyczy odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach, 7) wykonawca realizujący usługę zapewnia: - dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonywanie zakresu rzeczowego usługi, - służbę dyżurną, - przekazywanie Zamawiającemu informacji o warunkach panujących na drogach, 8) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania usługi, 9) część dróg gminnych, wewnętrznych i powiatowych posiadają gruntową nawierzchnię jak również małą szerokość pasa drogowego. Wykonawca samodzielnie zdecyduje o rodzaju sprzętu do zimowego utrzymania tychże dróg. Zamawiający sugeruje wykorzystanie opłużonego ciągnika, 10) stan gotowości do akcji zimowego utrzymania jezdni dróg trwa od 5 listopada do 15 kwietnia roku następnego. 11) Uruchomienie i zawieszenie akcji zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego następnie w formie pisemnej powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, 12) zimowe utrzymanie dróg należy w miarę możliwości wykonywać w godzinach nocnych (przed godz. 6.00). 13) usługi zimowego utrzymania dróg należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru.
Data wprowadzenia: 2018-10-30 1431 Data upublicznienia: 2018-10-30 Art. czytany: 3293 razy
|
|
» Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 487193 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» SIWZ - rozmiar: 836810 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - rozmiar: 354620 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 10 wykaz narzędzi - rozmiar: 440221 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» załącznik nr 1 Formularz_oferty - rozmiar: 524907 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 2 zestawienie ofertowe - rozmiar: 254733 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 3 oswiadczenie warunki-udzialu-postepowanie - rozmiar: 455591 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 4 do umowy plan dróg do zimowego utrzymania w sezonach 2018-2019 i 2019-2020 - rozmiar: 333314 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 4 oswiadczenie-podstawy-wykluczenia - rozmiar: 476360 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» załącznik nr 5 grupa kapitałowa - rozmiar: 534497 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» załącznik nr 6 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rozmiar: 402684 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» załącznik nr 7 Wzór umowy - rozmiar: 855172 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» załącznik nr 8 Wykaz_usług - rozmiar: 473366 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Załącznik nr 9 oświadczenie-o-niezaleganiu - rozmiar: 458272 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy w Bliżynie
czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530
Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności
godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400
Kasa godziny otwarcia:
Poniedziałek | 830-1430 | Wtorek | 800-1200 | Środa | 800-1400 | Czwartek | 800-1200 | Piątek | 800-1200 |
adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
|
|
|