(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» Sesja LV Rady Gminy Bliżyn - 27 marca 2024 r.
» Sprawozdania za IV kwartał 2023 r.
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
  • Nabór na wolne stanowiska
  • Wójt Gminy Bliżyn ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. infrastruktury technicznej

    Urząd Gminy w Bliżynie
    ul. Kościuszki 79a
    26-120 Bliżyn

    Wójt Gminy Bliżyn
    ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
    Podinspektor ds. infrastruktury technicznej


    I. Wymagania niezbędne:

    1) wykształcenie średnie techniczne
    2) minimalny trzyletni staż pracy
    3) umiejętność obsługi komputera,
    4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
    5) obywatelstwo polskie,
    6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. infrastruktury technicznej
    7) znajomość ustaw:
    a) o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
    b) prawo energetyczne
    c) o funduszu sołeckim
    d) prawo zamówień publicznych,
    e) kodeks postępowania administracyjnego,
    f) ustawa o samorządzie gminnym,
    g) ustawa o finansach publicznych,
    h) instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin,

    II. Wymagania dodatkowe (pożądane):
    1) doświadczenie i staż zawodowy w wymaganych specjalnościach,
    2) ukończone szkolenia i kursy związane z samorządem i administracją,
    3) referencje i opinie dotyczące przebiegu pracy zawodowej.
    4) uprawnienia: dozorowanie elektroenergetyczne bez ograniczenia napięcia.

    III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1) wykonywanie czynności w zakresie nadzoru i eksploatacji wodociągów
    2) wykonywanie czynności w zakresie nadzoru i eksploatacji oczyszczalni ścieków i kanalizacji po oddaniu zadania inwestycyjnego do użytku,
    3) przygotowanie i realizacja zadań z funduszu sołeckiego oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich,
    4) eksploatacja budynków stanowiących mienie komunalne gminy

    IV. Wymagane dokumenty:
    1) życiorys (CV)
    2) list motywacyjny
    3) dokument potwierdzający wykształcenie (świadectwo, dyplom)
    4) dokumenty potwierdzające staż pracy
    5 )kwestionariusz osobowy
    6) aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia
    7) zaświadczenie o niekaralności
    8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych

    Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub wysłać pocztą w teczce lub kopercie zaopatrzoną dopiskiem:
    „Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej.”

    W terminie do dnia 1 czerwca 2010 roku do godz. 15oo (decyduje data wpływu do urzędu)

    Informacje dla kandydatów:
    *Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
    *Etapy naboru:
    - ogłoszenie o naborze
    - składanie dokumentów aplikacyjnych
    - wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym)
    - ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne
    - końcowa selekcja kandydatów-indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję
    - sporządzenie protokółu z przeprowadzonego naboru
    - podjęcie decyzji o zatrudnieniu
    - ogłoszenie wyników naboru
    *informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Bliżynie.


    Bliżyn dnia 14.05.2010r.


    Data wprowadzenia: 2010-05-14 1206
    Data upublicznienia: 2010-05-14
    Art. czytany: 3624 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn