(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» Sesja LV Rady Gminy Bliżyn - 27 marca 2024 r.
» Sprawozdania za IV kwartał 2023 r.
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE INWESTYCYJNE

    Zamawiający:
    Szkoła Podstawowa
    26-120 Bliżyn Sorbin 89
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-08 fax (0-41) 254-11-08
    www.spsorbin.dbv.pl

    Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Gminy - Szkoła

    Nazwa zamówienia:

    Budowa szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej w Sorbinie
    w ramach rządowego programu wieloletniego Radosna Szkoła

    Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

    Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest Budowa szkolnego placu zabaw w Szkole Podsta-wowej w Sorbinie w ramach rządowego programu wieloletniego Radosna Szkoła.
    W ramach inwestycji wykonany zostanie plac zabaw o powierzchni 283,40 m2 , w tym na-wierzchnie bezpieczne SAFEPLAY lub równorzędne – 204,3 m2 , trawnik z darni i krzewy – 79,07 m2 oraz 6 urządzeń placu zabaw SATERNUS, ATUT lub równorzędne. Plac zabaw zostanie wyposażony w następujące urządzenia: ruchomy pomost, zestaw Karolina, huśtawka podwójna, zestaw do podciągania, fitness chodziarz, labirynt, tablica informacyjna z regula-minem placu zabaw.
    Kolorystyka nawierzchni oraz rodzaj urządzeń zostaną wykonane zgodnie z dokumen-tacją projektową. W ramach inwestycji w obrębie placu zabaw zostanie wykonany trawnik z siewu o pow. 249,60 m2 oraz zostanie zlikwidowana studzienka kanalizacyjna.

    Uwaga:
    Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy i produ-cenci materiałów i urządzeń, to należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościowych.

    Miejsce wykonania robót budowlanych: obręb ewidencyjny Sorbin, gmina Bliżyn

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

    CPV: 45112723-9

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

    Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.11.2010 r.

    Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

    Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
    1) Wykonawca winien posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą i posiadać upraw-nienia do prowadzenia działalności w zakresie wykonywania robót budowlanych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    2) Wykonawca winien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
    Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedno zadanie inwestycyjne polegające na budowie placu zabaw o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia.
    Za zamówienie wykonane z należytą starannością rozumie się takie zamówienie, w którym przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ukończo-ny.
    Ocena spełnienia warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia dokonana zo-stanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświad-czeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnie-nia warunków udziału w postępowaniu.
    3) Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posia-dającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej oraz sieci kanalizacyjnych. Osoby te winny przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

    Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

    1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowa-niu należy przedłożyć:
    a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich ro-dzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzają-cego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
    b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami bu-dowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadcze-nia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wyko-nywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
    c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posia-dają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

    2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
    b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do re-jestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
    c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
    d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie za-lega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w po-stępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części za-mówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określone w pkt. 2.

    3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospoli-tej Polskiej, przedkłada:
    3.1). dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po-twierdzający, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdro-wotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego or-ganu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

    3.2). zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

    4) Inne dokumenty
    a) formularz oferty wykonania wg załącznika nr 1 do SIWZ,
    b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu– załącznik nr 2 do SIWZ,
    c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji nie-zbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na za-sobach innych podmiotów.
    d) dokument wskazujący pełnomocnika w przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
    e) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia spółki cywilnej należy przedłożyć umowę spółki, dokument, z którego będzie wynikać sposób reprezentowania spółki oraz aktualne dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit b - e dotyczące wszystkich członków spółki,
    f) dokumenty potwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamó-wienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w spe-cjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej instala-cji elektrycznej – uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

    Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wy-konawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    Kryteria oceny oferty i ich znaczenie: najniższa cena - 100%.

    Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

    Zmiana umowy
    Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy.

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
    1) Zmiana danych stron umowy, w tym: firmy, osób wchodzących w skład organu, sie-dziby. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie aktualnych wpisów do właściwego rejestru, zaświadczeń itp.
    2) Zmiany numerów kont stron umowy. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie pi-semnego wniosku strony umowy.
    3) Zmiana personelu Wykonawcy w szczególności kierownika budowy oraz osób posia-dających wymagane uprawnienia w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, in-stalacji wodociągowo – kanalizacyjnej i instalacji elektrycznej w przypadku śmierci, choroby lub długotrwałej niezdolności do pracy, rozwiązania umowy o pracę/zlecenie ze stroną umowy, niemożliwości wykonywania przyjętej funkcji w innych uzasad-nionych przypadkach.
    4) Zmiana terminów oraz zmiana zakresu rzeczowego i finansowego w przypadku:
    a) wystąpienia klęski żywiołowej,
    b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania prób i sprawdzeń oraz dokonywania odbiorów,
    c) wystąpienia nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej warunków geolo-gicznych, archeologicznych, w szczególności: odmiennych od przyjętych w do-kumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezin-wentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
    d) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz,
    e) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji,
    f) konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości niektórych robót objętych przedmiarem, pominięcia niektórych robót, wykonania dodatkowej pracy niezbęd-nej do zakończenia robót, jeśli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji ro-bót (zmian, w szczególności konieczność realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy za-stosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu),
    g) konieczności zmian zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian w dokumen-tacji projektowej, wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp.
    5) Ponadto umowa będzie mogła ulec zmianie w przypadku:
    a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spo-wodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organi-zacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
    b) gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie po-nosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ.

    Wartość robót odpowiadających opisowi w kosztorysie ofertowym określana będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym. Jeżeli rodzaj robót po zmianie nie odpowiada pozycjom w kosztorysie ofertowym to będą one rozliczane na bazie wskaźników ofertowych oraz cen materiałów i sprzętu zgodnie z kosztorysem ofertowym, a w przypadku ich braku średnich cen rynkowych. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą obowiązujące katalogi nakładów będące podstawą do sporządzania kalkulacji,
    a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego.
    W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nie objętych ofertą oraz specyfikacją techniczną Wykonawcy nie wolno ich realizować bez zmiany umowy lub uzyskania do-datkowego zamówienia na podstawie odrębnej umowy.

    W przypadku wystąpienia w/w przyczyn terminy mogą ulec zmianie w sposób umożli-wiający należyte zakończenie wykonania inwestycji. Termin będzie mógł zostać wydłużony
    o taki okres, o jaki roboty z powodu w/w przyczyn zostaną przerwane.

    6) Pozostałe okoliczności dokonania zmian w umowie:
    a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ,
    b) zmiana obowiązującej stawki VAT,
    c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wyko-nawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowa-nie operacji lub wytycznych dotyczących realizacji operacji (inwestycji),

    Zmiany mogą być dokonywane na pisemny wniosek stron umowy wraz z uzasadnie-niem, w formie sporządzonego na piśmie aneksu.
    Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

    Strona internetowa, na której jest dostępna SIWZ:

    www.spsorbin.dbv.pl oraz www.ugblizyn.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Sorbinie, 26-120 Bliżyn, Sorbin 89 (sekretariat).

    Termin składania ofert:
    Ofertę należy złożyć do dnia 04.10.2010 roku do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiają-cego – Szkoła Podstawowa w Sorbinie - sekretariat.

    Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

    Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej

    Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej.

    Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.

    Na realizację inwestycji została przyznana dotacja z budżetu państwa Umowa Nr 3/201/PL z dnia 24.05.2010 r.

    Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie-przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwro-towi środków pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym, Handlu (EFT), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

    Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.09.2010 r. pod nr 297118 – 2010.



    Data wprowadzenia: 2010-09-17 1521
    Data upublicznienia: 2010-09-17
    Art. czytany: 3867 razy

    » Dokumentacja techniczna - rozmiar: 3486727 bajtów
    Typ pliku: application/rar
    » SIWZ - rozmiar: 139264 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ - rozmiar: 69632 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn