(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r.
» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
» Obwieszczenie GG.6220.3.2023 dot. wydania decyzji środowiskowej Kucębów działka 80
» Obwieszczenie GG.6220.3.2024 dot. kanalizacji sanitarnej w miejscowości Drożdżów
» Zapytanie cenowe - dowóz uczniów - dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Bliżyn do placówek oświatowych
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2011
  • Zapytanie cenowe poniżej 14000 euro - świadczenie obsługi prawnej gminy Bliżyn i jednostek podporządkowanych gminie.

    Zapraszam do złożenia oferty na świadczenie obsługi prawnej gminy Bliżyn i jednostek podporządkowanych gminie.

    1.Termin realizacji zamówienia: od 1.01.2012r. do 31.12.2012r.

    2.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26 – 120 Bliżyn w terminie do dnia 15 grudnia 2011r. do godz. 1500 .

    3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 grudnia 2011 roku o godz. 1000 .

    4.Forma świadczenia usługi: umowa-zlecenia z radcą prawnym lub Kancelarią prawną.

    5.Wymagania niezbędne:
    - udokumentowany wpis na listę radców prawnych,
    - udokumentowane 3 letnie lub dłuższe doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego.

    6.Zakres zlecenia:
    1)opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów uchwał rady gminy i zarządzeń wójta,
    2)opiniowanie zawieranych umów i porozumień,
    3)opiniowanie wydawanych decyzji i postanowień oraz zawieranych ugód,
    4)sporządzanie opinii prawnej w zakresie spraw wynikających z bieżącej pracy urzędu lub jednostek organizacyjnych gminy,
    5)udzielanie wyjaśnień i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie stosowania przepisów prawa,
    6)informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach w zakresie działalności gminy,
    7)informowanie wójta lub sekretarza o stwierdzonych uchyleniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
    8)opiniowanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w udzielanych zamówieniach publicznych,
    9)nadzór prawny nad egzekucją należności gminy,
    10)udział w sesjach rady gminy,
    11)reprezentowanie organów gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi.
    7.Warunki zlecenia:
    1) doradztwo prawne udzielane będzie w siedzibie urzędu w każdą środę w godz. od 900 do 1530 .
    2) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany ustalonego dnia za zgodą zleceniodawcy,
    3) udział w sesjach lub postępowaniu sądowym nie powoduje obniżenia wymiaru doradztwa, o którym mowa w pkt 1,
    4) w sprawach pilnych ustala się możliwość konsultacji telefonicznej,
    5) koszt niezbędnych opłat i wpisów sądowych będzie ponosił zleceniodawca,
    6) w przypadku zasądzenia w postępowaniu sądowym kosztów zastępstwa procesowego na rzecz zleceniodawcy, kwota zostanie wypłacona zleceniobiorcy po jej dobrowolnej wpłacie lub wyegzekwowaniu od dłużnika.

    8.Treść oferty:
    1) nazwa i adres zleceniobiorcy
    2) NIP
    3) REGON
    4) numer rachunku bankowego
    5) oświadczenie o akceptacji zakresu i warunków zlecenia
    6) dokumenty potwierdzające wymagania niezbędne
    7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach ofertowych zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)
    8) cena usługi: cena netto + obowiązujący VAT.

    9.Osoba uprawniona do kontaktu:
    Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    tel. (41) 25-41-800 w godz. 900 – 1400 .

    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2011-11-24 1208
    Data upublicznienia: 2011-11-24
    Art. czytany: 5394 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn