(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zapytanie cenowe Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Odrowążku
» Skład Rady - kadencja 2024 - 2029:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2023 roku przez Radę Gminy Bliżyn
» Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2024
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2012
  • Wyjaśnienie do SIWZ na zadanie 1/2012

    Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Zakup energii elektrycznej”.

    W odpowiedzi na zapytanie oferenta dotyczące SIWZ, które wpłynęło faksem w dniu 09.05.2012 roku Zamawiający – Gmina Bliżyn, w trybie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) wyjaśnia, iż:

    Pytanie 1
    W załącznikach do SIWZ nr 7.1 – 7.2 – projekty umów w §5. Z uwagi na możliwość, zamiany przepisów przez ustawodawcę w czasie obowiązywania Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie kolejnych ust. nr 4 o następującej treści:
    „W przypadku zmiany Ustawy oraz przepisów wykonawczych, wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatami dotyczącymi efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej, o których mowa w §5 ust. 1 mogą ulec zmianie w odniesieniu do kosztów wynikających z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie”.
    Odpowiedź
    Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zmiany ceny jednostkowej w dwóch przypadkach:
    a) zmiany podatku akcyzowego na energię elektryczną
    b) zmiany podatku VAT na energię elektryczną
    W związku z tym nie widzimy podstaw do dokonania zmiany w treści umowy.

    Pytanie 2
    W załącznikach nr 7.1 – 7.2 – projekty umów w §9 ust. 1 widnieje zapis: „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia ……………… r. jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.” Z uwagi na konieczność zawarcia umów o świadczenie usług dystrybucji energii z właściwym OSD Wykonawca zwraca się z prośbą o dokonanie następującej modyfikacji przedmiotowego zapisu: „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia ……………… r., jednak nie wcześniej niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, oraz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązujących umów oraz wejścia w życie umów o świadczenie usług dystrybucji oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i ewentualnym dostosowaniem układów pomiarowo-rozliczeniowych do wybranej grupy taryfowej.”
    Odpowiedź
    Zamawiający informuje, iż nie akceptuje zaproponowanej zmiany w § 9 ust. 1, zapis pozostaje bez zmian.


    Pytanie 3
    W załącznikach do SIWZ nr 7.1 – 7.2 - projekty umów w § 11 ust. 5 widnieje zapis: „Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 3 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.” Wykonawca zwraca się z prośba o następującą modyfikację: „Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 3-4 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.”
    Odpowiedź
    Nawiązując do odpowiedzi nr 1, Zamawiający nie widzi podstaw do dokonania zmian zapisów umowy w §11 ust. 5 w załączniku do SIWZ. Zapis pozostaje bez zmian.

    Pytanie 4
    Czy Zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe czy rozdzielone umowy na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji?. Czy obecnie zawarte umowy przez Zamawiającego są zawarte na czas określony czy na czas nieokreślony, proszę podać okres ich wypowiedzenia.
    Odpowiedź
    Zamawiający informuje, iż obecnie obowiązującymi umowami są umowy kompleksowe zawarte na czas nieokreślony. W wyniku przedmiotowego postępowania przetargowego zostaną zawarte przez Zamawiającego dwie odrębne umowy, tj. umowa sprzedaży energii elektrycznej i umowa na usługę dystrybucji energii elektrycznej. Zamawiający informuje, iż nie jest w stanie wskazać okresów wypowiedzenia osobno dla wszystkich punktów wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Okresy wypowiedzenia umów wynoszą od 30 do 90 dni.


    Pełnomocnik Zamawiającego
    /-/ Katarzyna Okruch


    Data wprowadzenia: 2012-05-14 1247
    Data upublicznienia: 2012-05-14
    Art. czytany: 3326 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Katarzyna Okruch
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn