(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» Sesja LV Rady Gminy Bliżyn - 27 marca 2024 r.
» Sprawozdania za IV kwartał 2023 r.
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

    na zadanie nr 12/2013 Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Odrowążku

    Na podstawie art. 92 ust. 1, 2, 3 i 4 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo za-mówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), Gmina Bliżyn informuje, że w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie nr 12/2013 Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Odrowążku, jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Nr 4 złożoną przez firmę:
    PPHU „DREWNOGRÓD”
    Robert Lis
    Ul. Źródlana 14, 26-065 Piekoszów
    za cenę brutto: 137 411,18 zł

    Uzasadnienie wyboru oferty:
    - najkorzystniejsza oferta – najniższa cena i najwyższa ocena punktowa.

    Streszczenie oceny ofert
    Nr oferty Nazwa i adres Wykonawców Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena Łączna punktacja przyzna ofer-tom
    w każdym
    kryterium
    3 F.U. FREEDOM Hubert Olejarz
    Ul. Ul. 3 Maja 108/104,
    26-110 Skarżysko-Kam.
    413,52413,52
    4 PPHU Drewnogród Ro-bert Lis
    Ul. Źródlana 14,
    26-065 Pieko-szów
    600,00600,00

    Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 odrzuca się oferty Nr 1 i 5 wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, w myśl którego z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp oferty wykonawców wykluczonych uznano za odrzucone. Warunkiem udziału w postępowaniu było m.in. dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacji sanitarnych. W ofercie Nr 1 i 5 nie wskazano osoby posiadającej uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, pismem znak. ZP.271.4.5.2013 z dnia 05.11.2013 r. wezwał firmy do uzupełnienia oferty. W wyznaczonym terminie oferty nie zostały uzupełnione. Z postępowania zostali wykluczeniu, a następnie odrzuceni wykonawcy:
    1) MPM GROUP Marcin Pieczonka
    28-100 Busko Zdrój Oś. Gen. Andersa 5/28 - oferta Nr 1
    2) SATERNUS SERVICE Sp. z o.o.
    Ul. Nowa 32, 41-500 Chorzów - oferta Nr 5
    Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp odrzuca się ofertę Nr 2 – firmy „FIOR” Sp. z o.o. Ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław. Treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. W kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do druku oferty brak jest pozycji kosztoryso-wej określonej w Przedmiarze robót będącym częścią SIWZ (załącznik nr 10 do SIWZ) jako pozycja nr 6.2 – Ławy pod krawężniki, betonowa zwykła – 1,622 m3. Zamawiający nie mógł uznać braku pozycji w kosztorysie ofertowym, jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze SIWZ, niepowodującej istotnej zmiany, którą w myśl art. 87 ust. 2 pkt 3 ww. ustawy można poprawić. Z treści postanowień SIWZ wynika, że przyjęto formę wynagrodzenia koszto-rysowego. W takim przypadku kosztorys ofertowy ma istotne znaczenie zarówno dla porówny-walności złożonych ofert w postępowaniu, w celu dokonania ich oceny pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej, jak i dla sposobu rozliczenia wykonanych robót na etapie realizacji zamówienia. Oferta przewidująca inny zakres robót, w związku z pominięciem pozycji kosztorysowych nie jest porównywalna. Oferta taka podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Takie jest stanowisko Krajowej Izby Odwoławczej z 2 marca 2010 r., sygn. akt KIO/UZP 20/10.
    W ofercie Nr 2 nie wskazano osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia posiadają-cej uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wymóg taki wy-nika z pkt III.3.2. SIWZ i jest potwierdzeniem spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający nie ma obowiązku wzywania wykonawcy, który nie złożył w określonym terminie dokumentów poświadczających spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeśli mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu. Dlatego wezwanie nie zostało wysłane przez Zamawiającego.
    Kosztorys ofertowy oferty Nr 2 zawiera oczywiste omyłki rachunkowe, które zostały poprawione z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych. Dokonano poprawek w ogólnej sumie netto pozycji kosztorysowych. Uwzględniając konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek wprowadzono korektę łącznej wartości robót, która przedstawia się następująco:
    Netto: 128 073,20 PLN
    (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy siedemdziesiąt trzy zł 20/100)
    Podatek VAT 23% tj. 29 456,84 PLN
    (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt sześć zł 84/100
    Brutto: 157 530,04 PLN
    (słownie: sto pięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset trzydzieści zł 04/100).
    Poprawienie oczywistych omyłek rachunkowych w sytuacji odrzucenia oferty z innych przyczyn, nie wpływa na wynik postepowania.
    Umowa o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie nr 12/2013 Budowa placu za-baw przy Szkole Podstawowej w Odrowążku, zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Termin zawarcia umowy ustalono na dzień 26.11.2013 r.



    Data wprowadzenia: 2013-11-15 1014
    Data upublicznienia: 2013-11-15
    Art. czytany: 4495 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn