(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Ogłoszenia o sesjach
  • Ogłoszenia o sesji - kadencja 2014-2018
  • Ogłoszenie o sesji 14 września 2018 r.

    Przewodniczący Rady Gminy Bliżyn informuje, że w dniu 14 września 2018r. o godz.900 w Gminnym Ośrodku Kultury w Bliżynie „Zameczek” odbędzie się sesja Rady.
    Projekt porządku obrad przewiduje:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołów z obrad XXXII i XXXIII sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na
    ostatnich sesjach.
    4. Wystąpienia zaproszonych gości.
    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2017/2018:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ wystąpienia Dyrektorów Szkół,
    c/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.
    7. Informacja o realizacji podatków i opłat za I półrocze 2018r.:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    8. Ocena realizacji budżetu gminy za I półrocze 2018r.:
    a/ informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Bliżyn za I półrocze 2018r.,
    b/ informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej w okresie I półrocza 2018r.,
    c/ informacje o przebiegu wykonania planu finansowego za okres I półrocza 2018r.:
    - Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie,
    - Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie,
    d/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ przyjęcie informacji.
    9. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a) wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2018-2035,
    b) wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2018 rok,
    c) wprowadzenia zmian w Statucie Gminy Bliżyn,
    d) udzielenia w 2018 roku dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
    10. Zatwierdzenie protokołu Nr 37/2018 z kontroli Komisji Rewizyjnej przeprowadzonej w dniu 20 sierpnia 2018r. w Urzędzie Gminy Bliżyn w zakresie wydatków gminy na działalność straży pożarnych działających na terenie gminy za 2017 rok.
    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Zapraszam mieszkańców do udziału w obradach sesji.

    Przewodniczący Rady
    (-) Tadeusz Łyjak


    Data wprowadzenia: 2018-09-03 1044
    Data upublicznienia: 2018-09-03
    Art. czytany: 2518 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2018-09-28
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Grzegorz Patura

    2018-09-03
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr XI/03 z dnia 15.12.2003 r.
    Uchwały z sesji nr XII/04 z dnia 6.02.2004 r.
    Uchwały z sesji nr XIII/04 z dnia 27 kwietnia 2004 r.
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XIV/04 z dnia 12 czerwca 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XV/04 z dnia 24 czerwca 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XVI/04 z dnia 2 września 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XVII/04 z dnia 27 pażdziernika 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XVIII/04 z dnia 14 grudnia 2004 r.
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIX/04 z dnia 29 grudnia 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XX/05 z dnia 17.02.2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXI/05 z dnia 30.03.2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXII/05 z dnia 28 kwietnia 2005 r.
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIII/05 z dnia 13 czerwca 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/05 z dnia 24 czerwca 2005 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/05 z dnia 30 sierpnia 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/05 z dnia 26 października 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/05 z dnia 14 grudnia 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/06 z dnia 6 lutego 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXX/06 z dnia 5 kwietnia 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/06 z dnia 27 kwietnia 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/06 z dnia 29 czerwca 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/06 z dnia 19 lipca 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/06 z dnia 31 sierpnia 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/06 z dnia 15 września 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/06 z dnia 25 października 2006 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie rozpatrzenia zarzutu Pani Ireny Orzechowskiej, złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 'Zagórze 1', na obszarze gminy Bliżyn.
    » w sprawie rozpatrzenia zarzutu Pana Romana madejewskiego, złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 'Zagórze 1', na obszarze gminy Bliżyn.
    » w sprawie rozpatrzenia zarzutu Pani Stefanii Baranowskiej, złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 'Zagórze 1', na obszarze gminy Bliżyn.
    » w sprawie rozpatrzenia skargi Pani Danuty Kępa na działalność Wójta Gminy Bliżyn.
    » w sprawie nabycia nieruchomości.
    » w sprawie oddania w najem lokalu użytkowego.
    » w sprawie: akceptacji „Planu Rozwoju Wsi Bliżyn”
    » w sprawie zmiany Statutu Międzygminnego Związku „Planowanie Przestrzenne” z siedzibą w Kielcach
    » w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie zbiorowego dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie Gminy Bliżyn będącego załącznikiem do uchwały Nr XXVIII/209/2002 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 11 września 2002 r. w sprawie ustalenia Regulaminu zbiorowego dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie gminy Bliżyn
    » w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w banku krajowym
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn