(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Zarządzenia
  • Zarządzenia - rok 2010
  • Zarządzenie Nr 66/10 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

    Z dnia: 29 grudnia 2010 roku

    Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (D. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art.26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (D.U. z 2009 r. Nr 152, poz.1223 i Nr 165, poz. 1316) oraz § 7 ust. 1 instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych stanowiącej załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 11/2002 Wójta Gminy w Bliżynie z dnia 2 września 2002 roku w prawie przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji aktywów i pasywów jednostki budżetowej Urząd Gminy w Bliżynie zarządza się, co następuje:

    § 1. Zarządza się przeprowadzenie okresowej inwentaryzacji w Urzędzie Gminy w następujących formach:
    1/ w drodze spisu z natury:
    - gotówki oraz dowodów kasowych,
    - druków ścisłego zarachowania,
    - zapasów ewidencjonowanych na koncie 310 z wyjątkiem paliwa do samochodów OSP,
    - składników aktywów będących własnością innych jednostek powierzonych gminie do używania,
    2/ w drodze uzyskania pisemnego potwierdzenia sald – własnych aktywów powierzonych kontrahentom,
    3/ w drodze weryfikacji stanu księgowego:
    gruntów,
    należności i zobowiązań wobec osób nie prowadzących ksiąg rachunkowych,
    tytułów publiczno-prawnych,
    paliwo do samochodów OSP zaewidencjonowane na koncie 310,
    w terminie do dnia 15 stycznia 2011 roku.

    § 2. 1. Powołuje się Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
    - Marzena Jeżewska – Boczek - przewodnicząca
    - Maria Pisarek - członek
    - Grażyna Tusznio – członek
    do dokonania spisu z natury aktywów wymienionych w § 1 pkt 1.
    2. Zobowiązuje się pracowników prowadzących podlegające weryfikacji stany ewidencyjne do dokonania inwentaryzacji aktywów wymienionych w § 1pkt 2 i 3.

    § 3. Podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych za:
    1) gotówkę oraz dowody kasowe – Agnieszka Prościńska,
    2) druki ścisłego zarachowania – Katarzyna Lorek,
    3) zapasy materiałów na składzie – Renata Ślęzak - Kałuża, Kuszewski Zbigniew,
    4) sprzęt komputerowy służący do transmisji danych w SWDO – Marta Ziomek,
    5) sprzęt służący do akcji kryzysowych – Zdzisław Kuźdub.

    § 4. Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 30 grudnia 2010r..

    § 5. Zobowiązuje Komisje Inwentaryzacyjne do:
    1) Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
    2) Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych,
    3) Przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo - budżetowego w terminie pięciu dni po terminie zakończenia spisu.

    § 6. Zobowiązuje się członków Komisji do właściwego, dokładnego i rzetelnego przeprowadzenia inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

    § 7. Przyjmuje się dzień 15 stycznia 2011 roku jako termin zakończenia prac przez Komisję Inwentaryzacyjną.

    § 8. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy oraz Przewodniczącemu Komisji co do podjęcia decyzji wynikających z przeprowadzonej inwentaryzacji.

    § 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2011-05-27 0837
    Data upublicznienia: 2011-05-27
    Art. czytany: 1763 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały Rady Gminy kadencji VIII 2018-2024
    Uchwały Rady Gminy kadencji VII 2014-2018
    Uchwały Rady Gminy kadencji VI 2010-2014
    Uchwały Rady Gminy kadencji V 2006-2010
    Uchwały Rady Gminy kadencji IV 2002-2006
    Inne uchwały
    Uchwały Rady Gminy kadencji IX 2024-2029
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn