(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2019
  • Wyjaśnienia do SIWZ - Nr postępowania: IK.271.2.2019

    Wyjaśnienia do SIWZ - Nr postępowania: IK.271.2.2019

    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bliżyn w rejonie ul. Henryków w kierunku ul. Staszica

    Zapytania do SIWZ

    Pytanie i wniosek nr 1
    Prosimy o uzupełnienie dokumentacji o:
    - techniczne badania podłoża gruntowego
    - mapy syt. – wys. z rzędnymi studni kanalizacyjnych, długościami i spadkami kanałów sanitarnych
    Odpowiedź Zamawiającego:
    - Zamawiający w załączeniu (na stronie internetowej na której zamieszczono SIWZ) zamieścił „Dokumentację badania podłoża gruntowego (…)”
    - dokumentacja projektowa stanowiąca zał. nr 10 do SIWZ zawiera informacje wskazane wyżej tj. mapy, zestawienia kanałów z rzędnymi, średnicami i głębokościami studzienek kanalizacyjnych, długościami, średnicami i spadkami kanałów.

    Pytanie nr 2
    W pkt. 9.4.2. a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat wykonał:
    - jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową kanalizacji sanitarnej, której wartość wynosiła minimum 1 200 000,00 zł. brutto.
    Czy powyższe spełnia również budowa kanalizacji deszczowej?
    Odpowiedź Zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej zostanie uznana przez Zamawiającego za warunek spełniony.

    Pytanie nr 3
    W nawiązaniu do decyzji PZD-SU.4131.93.2015IP z dnia 26.11.2015r. w sprawie prowadzenia robót w pasie drogowym drogi powiatowej 0445T prosimy o określenie czy droga jest w dalszym ciągu w okresie gwarancyjnym.
    Odpowiedź Zamawiającego:
    Droga w dalszym ciągu jest w okresie gwarancyjnym.

    Pytanie i wniosek nr 4
    Prosimy o zamieszczenie dokumentów do składania ofert w wersji edytowalnej.
    Odpowiedź Zamawiającego:
    Zamawiający w załączeniu (na stronie internetowej Zamawiającego) załącza wersję edytowalną dokumentów (druków) do składania ofert tj. załączniki: nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 do SIWZ.


    Data wprowadzenia: 2019-05-21 0826
    Data upublicznienia: 2019-05-21
    Art. czytany: 3155 razy

    » Dokumentacja Badań podłoża gruntowego - rozmiar: 470234 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (format doc) - rozmiar: 104448 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 2 - oświadczenie o podwykonawcach (format doc) - rozmiar: 36352 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (doc) - rozmiar: 22299 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o wykluczeniach - rozmiar: 23616 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (format doc) - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 6 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - rozmiar: 83456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 8 - wykaz robót budowlanych (format doc) - rozmiar: 79872 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2018 - 2035
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2018 rok
    » w sprawie wprowadzenia zmian w Statucie Gminy Bliżyn
    » w sprawie udzielenia w 2018 roku dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn