(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXVIII/05 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 14 grudnia 2005r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XXVIII/05
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 14 grudnia 2005r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji byli obecni wszyscy radni.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Jerzy Żmijewski – Członek Zarządu Powiatu Skarżyskiego
    2. Pan Tomasz Kieres – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
    3. Pani Dorota Żak – Radna Powiatu Skarżyskiego
    4. Pani Anna Osóbka – Przewodnicząca Gminnej Komisji Wyborczej w Bliżynie
    5. Pan Jerzy Rams – Zastępca Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej w Bliżynie
    6. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy Bliżyn
    7. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    8. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    9. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    10. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    11. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    12. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    13. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    14. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    15. Pani Bożena Zep-Nowek – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    16. Pani Zofia Nowak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie i Przewodnicząca GKRPA w Bliżynie
    17. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    18. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    19. Pani Iwona Mazurek – Nowy Tygodnik
    20. Sołtysi Gminy Bliżyn zgodnie z załączoną listą obecności
    21. Mieszkańcy Gminy

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Ślubowanie radnego.
    3. Przyjęcie protokołu z obrad XXVI i XXVII sesji Rady.
    4. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.
    5. Wystąpienia zaproszonych gości.
    6. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    7. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2006 rok,
    b/ Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Bliżyn,
    c/ wprowadzenia opłaty administracyjnej, określenia jej wysokości i poboru,
    d/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
    e/ ustalenia wysokości stawek opłaty targowej, sposobu jej poboru, określenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso,
    f/ określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
    g/ zwolnień w podatku od nieruchomości,
    h/ zmieniająca uchwałę Nr II/8/02 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie określenia wzorów informacji i deklaracji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości,
    i/ ustalenia wykazu wydatków budżetowych, których nie zrealizowane planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2005,
    j/ oddania nieruchomości w trwały zarząd,
    k/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy,
    l/ uchylenia uchwały Nr XXVI/215/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 26 października 2005r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w banku krajowym,
    ł/ uchylenia uchwały Nr XXVI/217/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 26 października 2005r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki na prefinansowanie programów współfinansowanych ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,
    m/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2005,
    n/ wprowadzenia Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzeń za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli w szkołach i placówkach prowadzonych przez gminę Bliżyn w roku 2006,
    o/ intencyjna w sprawie rozpoczęcia przygotowania i nadania nazw ulicom we wsi Brzeście,
    p/ przyjęcia planów pracy Rady Gminy w Bliżynie oraz Komisji do końca kadencji 2006r.,
    r/ odwołania radnego Piotra Zbroi z funkcji Przewodniczącego Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy Rady Gminy w Bliżynie,
    s/ wyboru radnej Elżbiety Karpińskiej na Przewodniczącą Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy Rady Gminy w Bliżynie,
    t/ zmian w składach osobowych Komisji stałych Rady.

    8. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    9. Zamknięcie obrad sesji.

    Całość protokołu w załączniku


    Data wprowadzenia: 2006-01-06 0755
    Data upublicznienia: 2006-01-06
    Art. czytany: 5129 razy

    » protokół z sesji z dnia 14 grudnia 2005 roku - rozmiar: 264192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Bliżyn środków stanowiących fundusz sołecki
    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2015-2031
    » w sprawie wprowadzenie zmian w budżecie gminy na rok 2015
    » w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Bliżyn w 2015 roku
    » w sprawie reprezentacji Gminy Bliżyn w stowarzyszeniu 'Lokalna Grupa Działania - U ŹRÓDEŁ'
    » w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. Lecha Jędrzejkiewicza w Bliżynie
    » w sprawie określenia kryteriów naboru do publicznych przedszkoli na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów
    » w sprawie wyrażenia zgodny na nabycie nieruchomości w Bugaju.
    » w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w Bliżynie.
    » w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w Odrowążku.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn