(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXXI/06 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 27 kwietnia 2006r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    Na sesji obecni byli wszyscy radni tj. 15 osób. Nieobecny był Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy z powodu przebywania na zwolnieniu lekarskim.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:

    1. Pan Michał Domaradzki – Powiatowy Komendant Policji w Skarżysku-Kam.
    2. Pan Jan Herman – Kierownik Posterunku Policji w Bliżynie
    3. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    4. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    5. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    6. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    7. Pan Jan Pepaś – Przewodniczący RG SLD w Bliżynie
    8. Pani Dorota Żak – Radna Powiatu Skarżyskiego
    9. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Kierownik SP ZOZ w Bliżynie
    10. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Blizynie
    11. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    12. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    13. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    14. Pani Agata Płońska – Redaktor Nowego Tygodnika
    15. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    16. Sołtysi zgodnie z listą obecności
    17. Mieszkańcy gminy

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XXIX i XXX sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o stanie bezpieczeństwa, przestępczości, ładu i porządku publicznego na terenie gminy za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Powiatowego Komendanta Policji w Skarżysku-Kam. oraz Kierownika Posterunku Policji w Bliżynie,
    b/ wystąpienie Wójta Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.

    7. Ocena działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora Ośrodka,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji,
    e/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2005 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie.

    8. Zatwierdzenie protokołu z kontroli Komisji Rewizyjnej w zakresie przeprowadzonych przetargów w 2005r. pod kątem przestrzegania ustawy o zamówieniach publicznych.

    9. Informacja o realizacji podatków i opłat za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    10. Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu gminy za 2005 rok i udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ podjęcie uchwał w sprawach: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2005 rok oraz absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn.

    11. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2006,
    b/ zgłoszenia potrzeb Gminy Bliżyn do Starostwa Powiatu Skarżyskiego w zakresie scalania i wymiany gruntów w latach 2007-2010,
    c/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy /działka 648/,
    d/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy /działki: 660, 661, 662/,
    e/ intencyjna w sprawie wykonania projektu przystosowawczego budynku biblioteki w Mroczkowie do wymogów Unii Europejskiej w zakresie świadczenia podstawowych usług medycznych,
    f/ intencyjna w sprawie nieodpłatnego nabycia nieruchomości na rzecz Gminy położonych w obrębie wsi Płaczków,
    g/ zmiany uchwały Nr II/21/2002 z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonania czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta.

    12. Ocena i przyjęcie raportu z realizacji Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Bliżyn za 2005 rok.

    13. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    14. Zamknięcie obrad sesji.

    Treść protokołu w załączeniu


    Data wprowadzenia: 2006-05-31 1127
    Data upublicznienia: 2006-05-31
    Art. czytany: 5186 razy

    » Protokół z sesji z dnia 27 kwietnia 2006 r. - rozmiar: 455680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Bliżyn z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017
    » w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych
    » w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2016-2031
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2016.
    » w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
    » w sprawie zasad powoływania 'Komitetu Rewitalizacji' dla Gminy Bliżyn i ustanowienia jego regulaminu.
    » w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie gminy Bliżyn oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystywania dotacji
    » w sprawie zbycia nieruchomości stanowiącej mienie gminne
    » w sprawie wyrażenia sprzeciwu wobec inwestycji pn. 'Budowa instalacji do produkcji paliw alternatywnych oraz sortowni surowców wtórnych na działce nr 55/24 w miejscowości Sołtyków gm. Bliżyn'.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn