(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2009
  • Ogłoszenie o przetargu na dowóz dzieci

    1. Zamawiający:
    Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    ul. Piaskowa 26
    26-120 Bliżyn
    Tel. 0412541810
    2. Wybór trybu: zapytanie o cenę.
    3. Przedmiot Zamówienia: dowóz dzieci do Gimnazjum w Bliżynie w roku szkolnym 2009/2010,
    Dowóz dzieci realizowany będzie zgodnie z opracowanymi poniżej trasami:
    Trasa 1.:
    · usługa będzie polegała na dowozie dzieci do Gimnazjum na trasie Rędocin-Mroczków-Bliżyn w ilości około 85 uczniów,
    · dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci do szkoły na godz. 740 lub 825 oraz odwóz dzieci w godz. 1200 – 1500
    · zamawiającemu przysługuje prawo przewozu dzieci do szkoły w Mroczkowie w ilości ok. 5 osób.
    Trasa 2.:
    · usługa będzie polegała na dowozie dzieci do Gimnazjum na trasie Kucębów-Odrowążek-Sorbin-Bliżyn w ilości 80 uczniów,
    · dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci do szkoły na godz. 740 lub 825 oraz odwóz dzieci w godz. 1200 – 1500
    4. Termin wykonania zamówienia:
    · termin realizacji usługi: rok szkolny 2009/2010 tj. od dnia 01.09.2009 r. do dnia 25.06.2010 r.
    · dowóz dzieci będzie się odbywał tylko w dni robocze z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej.
    5. Opis warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków:
    W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć jedynie ci wykonawcy, którzy złoża oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj., że:
    · posiadają uprawnienia do wykonania określonej specyfikacją działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    · posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    · znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    · nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
    Ocena spełnienia warunków nastąpi poprzez weryfikacje złożonych aktualnych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.
    6. Wymagane oświadczenia i dokumenty, które muszą złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia tych warunków:
    · oświadczenie, o którym mowa w pkt 5 niniejszej specyfikacji,
    · aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
    · oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
    · krótki opis posiadanej bazy transportowej z uwzględnieniem liczby miejsc
    w autobusie.

    7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
    Mgr Józef Nowak oraz mgr Grzegorz Włodarczyk, telefonicznie: 041 2541810, drogą elektroniczną: [email protected], lub osobiście w budynku Szkoły w Bliżynie, ul. Piaskowa 26 od godz. 800 do 1500
    8. Wymagania dotyczące wadium:
    W warunkach przetargu nie przewiduje się wadium.
    9. Termin związania z oferta wynosi 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert.
    10. Opis sposobu przygotowania ofert:
    · ofertę należy złożyć na „formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,
    · oferta winna zawierać w formie załączników wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 6,
    · oferta oraz wszystkie załączniki powinny być napisane w języku polskim, czytelnie oraz podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wszelkie skreślenia winny być zaparafowane przez osobę uprawnioną,
    · oferta może zawierać tylko jedną cenę ryczałtową dzienną brutto, wyrażoną w PLN,
    · ofertę należy składać w trwale zamkniętych kopertach z widocznym adresem zwrotnym oznaczonym napisem „Oferta do przetargu nieograniczonego na dowóz dzieci do Gimnazjum w Bliżynie”.
    11. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
    · oferty należy składać w sekretariacie Szkoły do dnia 21 lipca 2009 r. do godz.1000 (oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania i uznane za nieważne),
    · otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lipca 2009 r. o godz. 1030 w sekretariacie szkoły.
    12. Sposób ustalenia ceny:
    · Wynagrodzenie za usługę będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, winno obejmować koszt dowozu w obydwie strony, dwóch autokarów danym dniu
    w raz z podatkiem VAT.
    · Wartość ustalona podczas przetargu będzie ryczałtem i nie ulegnie zmianie podczas obowiązywania umowy.
    13. Kryteria:
    · jedynym kryterium, jakim będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty jest cena ryczałtowa dzienna za cały przedmiot zamówienia przedstawiona na formularzu ofertowym,
    · w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez oferenta wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty,
    · przetarg zostanie unieważniony, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia.


    Data wprowadzenia: 2009-07-06 1211
    Data upublicznienia: 2009-07-06
    Art. czytany: 3721 razy

    » Specyfikacja SIWZ - rozmiar: 48640 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wzór umowy - rozmiar: 34304 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
    Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
    Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
    Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
    Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2022 - 2035
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2022 rok
    » w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    » w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Bliżyn z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023
    » w sprawie określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu do obliczenia zwrotu rodzicom kosztów jednorazowego przewozu dzieci, młodzieży oraz rodziców
    » w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
    » w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie gminy Bliżyn oraz zarządzenia poboru opłaty w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso
    » w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn