(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2009
  • Odpowiedź dla oferentów Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 648.470zł na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu.

    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 648.470zł na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu.

    1/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, czy Gmina zaakceptuje treść „Regulaminu świadczenia na rzecz Klientów Korporacyjnych usług kredytowych oraz innych usług obciążonych ryzykiem kredytowym” ?.
    Odpowiedź zamawiającego: Warunki kredytowania i spłaty zostały określone w SIWZ oraz we wzorze umowy.

    2/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, czy Gmina złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji Kredytobiorcy ?
    Odpowiedź zamawiającego: Na żądanie oferenta, którego oferta będzie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający przewiduje złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji.

    3/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, jakie kredyty będą spłacane środkami pochodzącymi z kredytu uzyskanego w drodze niniejszego przetargu ?. Co stanowi prawne zabezpieczenie ww. kredytu.
    Odpowiedź zamawiającego: Środkami pochodzącymi z zaciąganego kredytu będzie spłacany kredyt inwestycyjny zaciągnięty w Banku Ochrony Środowiska. Zabezpieczeniem kredytu jest weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji wg Przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.


    4/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, czy Gmina przewiduje uruchomienie kredytu w kwocie niższej niż 648.470 zł.
    Odpowiedź zamawiającego: Nie.

    5/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, czy raty kapitałowe kredytu będą spłacane ostatniego dnia każdego m-ca ?
    Odpowiedź zamawiającego: Tak.

    6/ Oferent zwrócił się z zapytaniem, czy w umowie może ulec treść § 3 pkt 5 na zapis „ Kredytobiorca zobowiązuje się zapewnić środki finansowe na rachunku bankowym (rachunek techniczny) o nr ................ prowadzonym w ING Bank Śląski S.A. w wysokości należnych kwot w terminach ich płatności ?”.
    Odpowiedź zamawiającego: Zamawiający będzie dokonywał spłat kapitału i odsetek z rachunku bieżącego gminy wskazanego w ust.5 § 3 załącznika nr 3 - wzór umowy o kredyt, na rachunek wskazany przez Kredytodawcę.

    7/ W odniesieniu do prośby o dostarczenie dokumentów służących do wstępnej oceny zdolności kredytowej Zamawiającego informujemy, że na stronie www.ugblizyn.bip.doc.pl znajduje się:
    - opinia RIO z wykonania budżetu za rok 2007, rok 2008 oraz za I półrocze 2009 roku,
    - prognoza długu publicznego na lata 2009 – 2012,
    - uchwała Rady Gminy dot. zaciąganego kredytu długoterminowego w kwocie 648.470 zł,
    Na żądanie oferentów zostaną przekazane kserokopie sprawozdania RB NDS, Rb 27S, Rb Z za rok 2007, 2008 i na 30. 9.2009r.

    Pozostałe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy.

    8/ Informujemy, że w załączniku Nr 1 do SIWZ strona 2 w wykazie oświadczeń Wykonawcy w pkt 4 omyłkowo wpisano „w terminie do końca 20 grudnia 2009r.” winno być „w terminie do dnia 28 grudnia 2009r.”



    Data wprowadzenia: 2009-12-09 0812
    Data upublicznienia: 2009-12-09
    Art. czytany: 4686 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/06 z dnia 24 listopada 2006 roku
    Uchwały z sesji nr II/06 z dnia 5 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr III/06 z dnia 29 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr IV/07 z dnia 22 lutego 2007 roku
    Uchwały z sesji nr V/07 z dnia 25 kwietnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VI/07 z dnia 20 czerwca 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr VII/07 z dnia 13 lipca 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/07 z dnia 30 sierpnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr IX/07 z dnia 14 września 2007 roku
    Uchwały z sesji nr X/07 z dnia 25 października 2007 roku
    Uchwały z sesji nr XI/07 z dnia 19 grudnia 2007 roku
    Uchwała z sesji nr XII/08 z dnia 11 stycznia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XIII/08 z dnia 26 lutego 2008 roku
    Uchwała z sesji nadzwyczajnej nr XIV/08 z dnia 16 kwietnia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XV/08 z dnia 29 kwietnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/08 z dnia 26 czerwca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/08 z dnia 31 lipca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/08 z dnia 29 sierpnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/08 z dnia 22 października 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XX/08 z dnia 9 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/09 z dnia 6 lutego 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/09 z dnia 24 marca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIV/09 z dnia 29 kwietnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/09 z dnia 18 czerwca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVI/09 z dnia 20 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXVII/09 z dnia 31 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVIII/09 z dnia 7 września 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/09 z dnia 28 października 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXX/09 z dnia 01 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXI/09 z dnia 30 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXII/10 z dnia 28 stycznia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIII/10 z dnia 22 marca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIV/10 z dnia 29 kwietnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXV/10 z dnia 28 maja 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVI/10 z dnia 24 czerwca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVII/10 z dnia 26 sierpnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/10 z dnia 28 września 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/10 z dnia 8 października 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XLI/10 z dnia 8 listopada 2010 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie: ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn