(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Jednostki organizacyjne
  • Szkoła Podstawowa w Bliżynie
  • Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2011/2012.

    przetarg nieograniczony

    Bliżyn: Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2011/2012 tj.: od 1 września 2011 roku do 29 czerwca 2012 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.
    Numer ogłoszenia: 191334 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Bliżynie , ul. Piaskowa 26, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2541810, faks 41 2541810.
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2011/2012 tj.: od 1 września 2011 roku do 29 czerwca 2012 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci..
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2011/2012 tj.: od 1 września 2011 roku do 29 czerwca 2012 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci. Dowóz dzieci realizowany będzie zgodnie z opracowanymi poniżej trasami: Trasa 1: usługa będzie polegała na dowozie dzieci do Gimnazjum na trasie (105 km): Bliżyn-Rędocin-Mroczków-Bliżyn - w ilości około 60 uczniów, dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci do szkoły na godz. 7.40 lub 8.25 oraz odwóz dzieci w godz. 13.00 - 15.00. zamawiającemu przysługuje prawo przewozu dzieci do szkoły w Mroczkowie w ilości ok. 5 osób. Trasa 2: usługa będzie polegała na dowozie dzieci do Gimnazjum na trasie: Bliżyn-Kucębów-Odrowążek-Sorbin-Bliżyn - w ilości 70 uczniów, dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci do szkoły na godz. 7.40 lub 8.25 oraz odwóz dzieci w godz. 13.00 - 15.00. Pozostałe warunki wykonania przedmiotowego zadania przedstawia opis usługi transportowej, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ..
    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0.
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
    III.2) ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. przedstawi aktualną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na okres obejmujący termin wykonywania zadania.
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; tj.: wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania tj. przewóz uczniów do szkół przez okres co najmniej 10 - ciu miesięcy o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł. brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - tj. minimum 2 autobusami umożliwiającymi przewóz do 70 osób.
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje minimum 2 kierowcami, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia - aktualne prawo jazdy kat. D.
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00zł.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    Kserokopię potwierdzona za zgodność - dowodów rejestracyjnych pojazdów, z aktualnymi badaniami technicznymi, ubezpieczenie OC i NW oraz zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym.
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy może nastąpić w przypadku: a. konieczności wprowadzenia takich zmian, które wyniknęły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; b. wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c. wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie usługi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; d. wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług; e. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany; f. zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl: menu: jednostki organizacyjne: Zespół Szkół w Bliżynie
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Bliżynie ul. Piaskowa 26 26-120 Bliżyn.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat - Zespołu Szkół w Bliżynie, ul. Piaskowa 26, 26-120 Bliżyn..
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    mgr Józef Nowak
    (podpis na oryginale)


    ============================
    Bliżyn, dnia 15.07.2011r.
    Znak sprawy: ZS.18.31.271.2011


    ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

    Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zespół Szkół w Bliżynie z siedzibą w Bliżynie, ul. Piaskowa 26, informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na zadanie pod nazwą: „Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie
    w roku szkolnym 2011/2012 tj.: od 1 września 2011 roku do 29 czerwca 2012 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.” ogłoszone
    w biuletynie zamówień publicznych w dniu 08.07.2011r. pod numerem 191334-2011.
    Uzasadnienie:
    Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.

    Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    mgr Józef Nowak
    (podpis na oryginale)


    Data wprowadzenia: 2011-07-08 1329
    Data upublicznienia: 2011-07-08
    Art. czytany: 5143 razy

    » SIWZ - rozmiar: 243200 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 10 - oświadczenie art. 22 - dla Wykonawców współnie ubiegających się o zamówienie - rozmiar: 84992 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 11 - oświadczenie art. 24 - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - rozmiar: 83456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 1 - oferta - rozmiar: 68608 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 2 - opis usługi transportowej - rozmiar: 56320 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 3 - wzór umowy - rozmiar: 110592 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4 - wykaz usług - rozmiar: 86528 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 5 - wykaz sprzętu - rozmiar: 82944 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 6 - wykaz osób - rozmiar: 90112 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 7 - oświadczenie art. 22 ust 1 ustawy Pzp - rozmiar: 83968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 8 - oświadczenie art. 24 ust 1 ustawy Pzp - rozmiar: 81920 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 9 - oświadczenie art. 24. ust. 1pkt 2 ustawy Pzp - rozmiar: 84480 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Włodarczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
    Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty
    » w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości
    » w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu
    » w sprawie zmiany Statutu Międzygminnego Związku 'Planowanie Przestrzenne' z siedzibą w Kielcach
    » w sprawie zatwierdzenia regulaminu Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. Lecha Jędrzejkiewicza w Bliżynie
    » w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Bliżyn
    » w sprawie ustalenia stawki opłaty za zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie gminy Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn