(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

    na zadanie nr 12/2013 Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Odrowążku

    Na podstawie art. 92 ust. 1, 2, 3 i 4 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo za-mówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), Gmina Bliżyn informuje, że w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie nr 12/2013 Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Odrowążku, jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Nr 4 złożoną przez firmę:
    PPHU „DREWNOGRÓD”
    Robert Lis
    Ul. Źródlana 14, 26-065 Piekoszów
    za cenę brutto: 137 411,18 zł

    Uzasadnienie wyboru oferty:
    - najkorzystniejsza oferta – najniższa cena i najwyższa ocena punktowa.

    Streszczenie oceny ofert
    Nr oferty Nazwa i adres Wykonawców Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena Łączna punktacja przyzna ofer-tom
    w każdym
    kryterium
    3 F.U. FREEDOM Hubert Olejarz
    Ul. Ul. 3 Maja 108/104,
    26-110 Skarżysko-Kam.
    413,52413,52
    4 PPHU Drewnogród Ro-bert Lis
    Ul. Źródlana 14,
    26-065 Pieko-szów
    600,00600,00

    Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 odrzuca się oferty Nr 1 i 5 wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, w myśl którego z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp oferty wykonawców wykluczonych uznano za odrzucone. Warunkiem udziału w postępowaniu było m.in. dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacji sanitarnych. W ofercie Nr 1 i 5 nie wskazano osoby posiadającej uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, pismem znak. ZP.271.4.5.2013 z dnia 05.11.2013 r. wezwał firmy do uzupełnienia oferty. W wyznaczonym terminie oferty nie zostały uzupełnione. Z postępowania zostali wykluczeniu, a następnie odrzuceni wykonawcy:
    1) MPM GROUP Marcin Pieczonka
    28-100 Busko Zdrój Oś. Gen. Andersa 5/28 - oferta Nr 1
    2) SATERNUS SERVICE Sp. z o.o.
    Ul. Nowa 32, 41-500 Chorzów - oferta Nr 5
    Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp odrzuca się ofertę Nr 2 – firmy „FIOR” Sp. z o.o. Ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław. Treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. W kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do druku oferty brak jest pozycji kosztoryso-wej określonej w Przedmiarze robót będącym częścią SIWZ (załącznik nr 10 do SIWZ) jako pozycja nr 6.2 – Ławy pod krawężniki, betonowa zwykła – 1,622 m3. Zamawiający nie mógł uznać braku pozycji w kosztorysie ofertowym, jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze SIWZ, niepowodującej istotnej zmiany, którą w myśl art. 87 ust. 2 pkt 3 ww. ustawy można poprawić. Z treści postanowień SIWZ wynika, że przyjęto formę wynagrodzenia koszto-rysowego. W takim przypadku kosztorys ofertowy ma istotne znaczenie zarówno dla porówny-walności złożonych ofert w postępowaniu, w celu dokonania ich oceny pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej, jak i dla sposobu rozliczenia wykonanych robót na etapie realizacji zamówienia. Oferta przewidująca inny zakres robót, w związku z pominięciem pozycji kosztorysowych nie jest porównywalna. Oferta taka podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Takie jest stanowisko Krajowej Izby Odwoławczej z 2 marca 2010 r., sygn. akt KIO/UZP 20/10.
    W ofercie Nr 2 nie wskazano osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia posiadają-cej uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wymóg taki wy-nika z pkt III.3.2. SIWZ i jest potwierdzeniem spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający nie ma obowiązku wzywania wykonawcy, który nie złożył w określonym terminie dokumentów poświadczających spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeśli mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu. Dlatego wezwanie nie zostało wysłane przez Zamawiającego.
    Kosztorys ofertowy oferty Nr 2 zawiera oczywiste omyłki rachunkowe, które zostały poprawione z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych. Dokonano poprawek w ogólnej sumie netto pozycji kosztorysowych. Uwzględniając konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek wprowadzono korektę łącznej wartości robót, która przedstawia się następująco:
    Netto: 128 073,20 PLN
    (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy siedemdziesiąt trzy zł 20/100)
    Podatek VAT 23% tj. 29 456,84 PLN
    (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt sześć zł 84/100
    Brutto: 157 530,04 PLN
    (słownie: sto pięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset trzydzieści zł 04/100).
    Poprawienie oczywistych omyłek rachunkowych w sytuacji odrzucenia oferty z innych przyczyn, nie wpływa na wynik postepowania.
    Umowa o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie nr 12/2013 Budowa placu za-baw przy Szkole Podstawowej w Odrowążku, zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Termin zawarcia umowy ustalono na dzień 26.11.2013 r.



    Data wprowadzenia: 2013-11-15 1014
    Data upublicznienia: 2013-11-15
    Art. czytany: 4621 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
    Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie przekazania prowadzenia Szkoły Podstawowej im. 3 Pułku Piechoty Legionów Armii Krajowej w Sorbinie Towarzystwu Przyjaciół Ziemi nad Kuźniczką.
    » w sprawie zmiany Uchwały Nr VII/58/03 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 3 września 2003 r. w sprawie ustalenia dni i godzin otwierania oraz zamykania placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i zakładów usługowych dla ludności na terenie gminy Bliżyn
    » w sprawie zmiany uchwały Nr VII/59/03 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 3 września 2003r. w sprawie ustalenia wysokości diet dla sołtysów.
    » w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
    » w sprawie udzielenia pomocy finansowej
    » zmieniająca Uchwałę Nr X/60/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 25 października 2007 r. w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego
    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2012-2022.
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2012.
    » w sprawie przyjęcia planów pracy Rady Gminy Bliżyn oraz Komisji na 2012 rok
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn