(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2015
  • Zadanie Nr 4/2015 Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

    Bliżyn: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

    Numer ogłoszenia: 18379 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bliżyn , ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2541172, faks 041 2541236.



    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugblizyn.bip.doc.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.


    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części:
    część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres zamówienia obejmuje:
    1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
    2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
    3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
    4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
    5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
    część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Bliżyn. Zakres zamówienia obejmuje:
    1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
    2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
    3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
    4) ubezpieczenie Assistance bezskładkowe,
    część III: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Bliżyn. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
    1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP zakres I
    2) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP zakres II.


    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju ubezpieczeń, jakie są objęte niniejszym zamówieniem do 50 % wartości zamówienia podstawowego.


    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.00-7, 66.51.42.00-8.


    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.


    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.


    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



    III.1) WADIUM


    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium


    III.2) ZALICZKI


    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia


    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp


    • III.3.3) Potencjał techniczny


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp


    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp


    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp



    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:



    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;



    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;


    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;




    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


    III.6) INNE DOKUMENTY


    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


    1) formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 2) i 3) powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.



    SEKCJA IV: PROCEDURA


    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    IV.3) ZMIANA UMOWY


    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


    Możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, określona została we wzorach umów stanowiących załączniki nr 6, 6a i 6b do SIWZ.


    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a.


    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a.


    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:
      1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
      2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
      3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
      4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
      5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.41.00-7, 66.51.42.00-8, 66.51.21.00-3.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



      • 1. Cena - 80

      • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 20





    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Bliżyn.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:
      1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
      2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
      3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
      4) ubezpieczenie Assistance bezskładkowe,.


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



      • 1. Cena - 90

      • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 10





    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Bliżyn.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres ubezpieczenia obejmuje:
      1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP zakres I
      2) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP zakres II.


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



      • 1. Cena - 95

      • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 5







    Data wprowadzenia: 2015-02-11 1119
    Data upublicznienia: 2015-02-11
    Art. czytany: 3083 razy

    » SIWZ Gmina Bliżyn - rozmiar: 372817 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1a Gmina Bliżyn - rozmiar: 456537 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1b Gmina Bliżyn - rozmiar: 187844 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1c Gmina Bliżyn - rozmiar: 191153 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1 Gmina Bliżyn - rozmiar: 203928 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 2 Gmina Bliżyn - rozmiar: 365251 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 3a Gmina Bliżyn - rozmiar: 199531 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 3b Gmina Bliżyn - rozmiar: 200809 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 3 Gmina Bliżyn - rozmiar: 192577 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 4 Gmina Bliżyn - rozmiar: 255193 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 5 Gmina Bliżyn - rozmiar: 218991 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 6a Gmina Bliżyn - rozmiar: 277794 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 6b Gmina Bliżyn - rozmiar: 266168 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 6 Gmina Bliżyn - rozmiar: 359083 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 7 Gmina Bliżyn - rozmiar: 148884 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 8 Gmina Bliżyn - rozmiar: 576713 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 9 Gmina Bliżyn - rozmiar: 223468 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr XI/03 z dnia 15.12.2003 r.
    Uchwały z sesji nr XII/04 z dnia 6.02.2004 r.
    Uchwały z sesji nr XIII/04 z dnia 27 kwietnia 2004 r.
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XIV/04 z dnia 12 czerwca 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XV/04 z dnia 24 czerwca 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XVI/04 z dnia 2 września 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XVII/04 z dnia 27 pażdziernika 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XVIII/04 z dnia 14 grudnia 2004 r.
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIX/04 z dnia 29 grudnia 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XX/05 z dnia 17.02.2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXI/05 z dnia 30.03.2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXII/05 z dnia 28 kwietnia 2005 r.
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIII/05 z dnia 13 czerwca 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/05 z dnia 24 czerwca 2005 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/05 z dnia 30 sierpnia 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/05 z dnia 26 października 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/05 z dnia 14 grudnia 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/06 z dnia 6 lutego 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXX/06 z dnia 5 kwietnia 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/06 z dnia 27 kwietnia 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/06 z dnia 29 czerwca 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/06 z dnia 19 lipca 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/06 z dnia 31 sierpnia 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/06 z dnia 15 września 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/06 z dnia 25 października 2006 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie rozpatrzenia skargi Pani Małgorzaty Gajewskiej na nieprawidłowości w pracy Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie.
    » w sprawie przyjęcia statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie.
    » intencyjna w sprawie wyrażenia protestu samorządu gminnego przeciwko zaniechaniu rozbudowy sieci telefonicznej na terenie gminy Bliżyn.
    » w sprawie przyjęcia darowizny na rzecz Gminy.
    » w sprawie zbycia nieruchomości w drodze bezprzetargowej.
    » w sprawie uchwalenia programu ochrony środowiska dla gminy Bliżyn.
    » w sprawie: uchwalenia Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Bliżyn.
    » w sprawie: określenia zasad i trybu realizacji budowy sieci wodociągowej na terenie gminy Bliżyn z udziałem jej mieszkańców.
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2004 .
    » w sprawie: akceptacji „Planu Rozwoju wsi Brzeście”.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn