(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdania finansowe Gminy Bliżyn za rok 2023
A» Informacja o zaktualizowanej podstawowej kwoty dotacji, [...] w Gminie Bliżyn na rok 2024
A» Projekt uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Bliżyn
A» Projekt uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Bliżyn
A» Informacja Wójta Gminy Bliżyn o pierwszej sesji Rady Gminy Bliżyn
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2016
  • Ogłoszenie o zamówieniu Nr 4/2016

    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonach zimowych 2016/2017 i 2017/2018

    Ogłoszenie nr 330313 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.
    Bliżyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonach zimowych 2016/2017 i 2017/2018

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    nie

    Nazwa projektu lub programu
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
    nie

    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    nie
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
    nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    nie

    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
    nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bliżyn, krajowy numer identyfikacyjny 29100998100000, ul. ul. Kościuszki , 26120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, państwo , tel. 412 541 172, e-mail [email protected], faks 412 541 236.
    Adres strony internetowej (URL): www.ugblizyn.bip.doc.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających)

    Całość treści ogłoszenia w załączniku


    Data wprowadzenia: 2016-10-25 1424
    Data upublicznienia: 2016-10-25
    Art. czytany: 4114 razy

    » ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 370373 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » SIWZ 2016 - rozmiar: 661633 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » SST do specyfikacji - rozmiar: 263513 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 10 wykaz narzędzi - rozmiar: 326673 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » załącznik nr 1 Formularz_oferty - rozmiar: 459303 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 2 zestawienie ofertowe - rozmiar: 214435 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 3 oswiadczenie warunki-udzialu-postepowanie - rozmiar: 415980 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 4 do umowy plan dróg do zimowego utrzymania w sezonie 2016-2017, 2017-2018 - rozmiar: 979716 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 4 oswiadczenie-podstawy-wykluczenia - rozmiar: 426424 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » załącznik nr 5 grupa kapitałowa - rozmiar: 497800 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » załącznik nr 6 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rozmiar: 356484 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » załącznik nr 7 Wzór umowy - rozmiar: 765893 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » załącznik nr 8 Wykaz_usług - rozmiar: 433630 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 9 oświadczenie-o-niezaleganiu - rozmiar: 414208 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn