(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» sprawozdanie za I kwartał 2024 r. - gmina Bliżyn
A» Ogłoszenie o możliwości uzyskania dotacji na zadania publiczne z zakresu ratownictwa wodnego
A» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2023 r
A» INFORMACJA Rejonowej Komisji Wyborczej nr 28 w Kielcach o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach
A» Sprawozdania finansowe Gminy Bliżyn za rok 2023
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXII/05 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 28 kwietnia 2005 r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XXII/05
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 28 kwietnia 2005r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na sesji obecni byli wszyscy radni tj. 15 osób. Z przyczyn usprawiedliwionych w obradach sesji od punktu 1 - 9 nie uczestniczył radny Piotr Zbroja.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1/ Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    2/ Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    3/ Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4/ Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    5/ Pan Michał Domaradzki – Powiatowy Komendant Policji w Skarżysku-Kam.
    6/ Pan Sławomir Buczek – Posterunek Policji w Bliżynie
    7/ Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    8/ Pani Zofia Nowak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    9/ Pani Bożena Zep-Nowek – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    10/ Pan Jan Pepaś – Przewodniczący RG SLD w Blizynie
    11/ Pan Piotr Zalega – Dyrektor SP ZOZ w Bliżynie
    12/ Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    13/ Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    14/ Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    15/ Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    16/ Pan Michał Szuster i Pani Beata Grzybowska – przedstawiciele Związku Międzygminnego „Utylizator” w Skarżysku-Kam.
    17/ Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności
    18/ Mieszkańcy gminy zgodnie z załączona listą obecności.

    Zatwierdzony porządek posiedzenia sesji:

    1.Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2.Przyjęcie protokołów z obrad XX i XXI sesji Rady.

    3.Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.

    4.Wystąpienia zaproszonych gości.

    5.Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6.Informacja o stanie bezpieczeństwa, przestępczości, ładu i porządku publicznego na terenie gminy za 2004 rok:
    a/ wystąpienie Powiatowego Komendanta Policji w Skarżysku-Kam. oraz Kierownika Posterunku Policji w Bliżynie,
    b/ wystąpienie Wójta Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.

    7.Ocena działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie za 2004 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora Ośrodka,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8.Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu za 2004 rok i udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy:
    a/ wystąpienie Wójta,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ podjęcie uchwał w sprawach: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2004 rok oraz absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn.

    9.Przedstawienie raportu z realizacji Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Bliżyn za 2004 rok.

    10.Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla związku międzygminnego „UTYLIZATOR”,
    b/ uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bliżyn,
    c/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2005,
    d/ zmieniająca uchwałę Nr XX/182/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 17 lutego 2005r. w sprawie utworzenia wydzielonego rachunku dochodów własnych jednostek organizacyjnych oświaty,
    e/ zmiany uchwały Nr II/21/2002 z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta,
    f/ ustalenia najniższego wynagrodzenia oraz wartości jednego punktu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych gminy Bliżyn,
    g/ nabycia na rzecz Gminy konstrukcji mostu kolejowego na rzece Kamiennej w Bliżynie,
    h/ zmian w statucie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie,
    i/ określania ogólnych zasad realizacji budowy wodociągu na terenie gminy Bliżyn.

    11.Zatwierdzenie protokołu z kontroli Komisji Rewizyjnej w zakresie przeprowadzonych przetargów w 2004 roku pod kątem przestrzegania ustawy o zamówieniach publicznych.

    12.Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    13.Zamknięcie obrad sesji.


    Data wprowadzenia: 2005-05-31 0949
    Data upublicznienia: 2005-05-31
    Art. czytany: 3587 razy

    » Pełna treść Protokołu z Sesji - rozmiar: 172032 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn