(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Informacja Wójta Gminy Bliżyn o pierwszej sesji Rady Gminy Bliżyn
A» OBWIESZCZENIE PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ z dnia 18 marca 2024 r. o postanowieniu Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie zarządzenia wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego
A» POSTANOWIENIE Nr 365/2024 KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH IV
A» Sesja LVI Rady Gminy Bliżyn - 24 kwietnia 2024 r.
A» Zapytanie cenowe Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Odrowążku
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXVIII/05 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 14 grudnia 2005r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XXVIII/05
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 14 grudnia 2005r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji byli obecni wszyscy radni.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Jerzy Żmijewski – Członek Zarządu Powiatu Skarżyskiego
    2. Pan Tomasz Kieres – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
    3. Pani Dorota Żak – Radna Powiatu Skarżyskiego
    4. Pani Anna Osóbka – Przewodnicząca Gminnej Komisji Wyborczej w Bliżynie
    5. Pan Jerzy Rams – Zastępca Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej w Bliżynie
    6. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy Bliżyn
    7. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    8. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    9. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    10. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    11. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    12. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    13. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    14. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    15. Pani Bożena Zep-Nowek – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    16. Pani Zofia Nowak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie i Przewodnicząca GKRPA w Bliżynie
    17. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    18. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    19. Pani Iwona Mazurek – Nowy Tygodnik
    20. Sołtysi Gminy Bliżyn zgodnie z załączoną listą obecności
    21. Mieszkańcy Gminy

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Ślubowanie radnego.
    3. Przyjęcie protokołu z obrad XXVI i XXVII sesji Rady.
    4. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.
    5. Wystąpienia zaproszonych gości.
    6. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    7. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2006 rok,
    b/ Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Bliżyn,
    c/ wprowadzenia opłaty administracyjnej, określenia jej wysokości i poboru,
    d/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
    e/ ustalenia wysokości stawek opłaty targowej, sposobu jej poboru, określenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso,
    f/ określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
    g/ zwolnień w podatku od nieruchomości,
    h/ zmieniająca uchwałę Nr II/8/02 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie określenia wzorów informacji i deklaracji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości,
    i/ ustalenia wykazu wydatków budżetowych, których nie zrealizowane planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2005,
    j/ oddania nieruchomości w trwały zarząd,
    k/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy,
    l/ uchylenia uchwały Nr XXVI/215/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 26 października 2005r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w banku krajowym,
    ł/ uchylenia uchwały Nr XXVI/217/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 26 października 2005r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki na prefinansowanie programów współfinansowanych ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,
    m/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2005,
    n/ wprowadzenia Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzeń za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli w szkołach i placówkach prowadzonych przez gminę Bliżyn w roku 2006,
    o/ intencyjna w sprawie rozpoczęcia przygotowania i nadania nazw ulicom we wsi Brzeście,
    p/ przyjęcia planów pracy Rady Gminy w Bliżynie oraz Komisji do końca kadencji 2006r.,
    r/ odwołania radnego Piotra Zbroi z funkcji Przewodniczącego Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy Rady Gminy w Bliżynie,
    s/ wyboru radnej Elżbiety Karpińskiej na Przewodniczącą Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy Rady Gminy w Bliżynie,
    t/ zmian w składach osobowych Komisji stałych Rady.

    8. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    9. Zamknięcie obrad sesji.

    Całość protokołu w załączniku


    Data wprowadzenia: 2006-01-06 0755
    Data upublicznienia: 2006-01-06
    Art. czytany: 5072 razy

    » protokół z sesji z dnia 14 grudnia 2005 roku - rozmiar: 264192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn