(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2007
  • Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie Nr 4/2007 - Przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie

    GMINA BLIŻYN
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79 a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-04, 254-11-72, fax (0-41) 254-12-36
    www.ugblizyn.bip.doc.pl


    ogłasza przetarg nieograniczony na:
    zadanie Nr 4/2007 – Przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie


    Strona internetowa Zamawiającego ze SIWZ: www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79 a - pokój Nr 9 lub na stronie internetowej Zamawiającego.

    Zadanie Nr 4/2007 polegać będzie na wykonaniu robót budowlanych konstrukcyjnych i wykończeniowych wewnętrznych, zewnętrznych oraz instalacyjnych. Zadanie obejmuje wykonanie windy zewnętrznej z poziomu terenu na poziom podestu przy wejściu do budynku, wykonanie windy wewnętrznej, przebudowę pomieszczeń w celu dostosowania do nowych przepisów sanitarnych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykończenie ścian i podłóg, ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynku mineralnego, nowych instalacji wewnętrznych wod-kan, elektrycznej, telefonicznej i komputerowej.
    (CPV 45262700-8, 45400000-1, 45313100-5, 45313200-4, 45300000-0, 45310000-3).

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    Miejsce wykonania robót budowlanych: Bliżyn, gmina Bliżyn.

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

    Termin wykonania zamówienia: do 30 grudnia 2008 r.

    Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Pzp.
    2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp.
    3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel (osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby.
    4. Zrealizowali jako główny Wykonawca z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej trzy roboty o zakresie i charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia.
    5. Dysponują sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia.

    Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.

    Zamawiający nie wymaga składania wadium.

    Kryteria wyboru i ich znaczenie - cena 100 %.

    Ofertę należy złożyć do dnia 20.08.2007 roku do godz. 900 w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 1 (sekretariat).

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2007 roku o godz. 915 w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 15a

    Termin związania wykonawcy ofertą wynosi 30 dni. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu na warunkach określonych w prawie zamówień publicznych.

    Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej.

    Zamawiający nie będzie stosował dynamicznego systemu zakupów.

    Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

    Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.07.2007 r. Nr ogłoszenia: 128316-2007.

    Osobą do porozumiewania się z wykonawcami jest Pani Katarzyna Cichocka w godz. od 800 do 1500.


    Data wprowadzenia: 2007-07-27 1215
    Data upublicznienia: 2007-07-27
    Art. czytany: 4656 razy

    » Kosztorys ofertowy - instalacja elektryczno - informatyczna - rozmiar: 85862 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Kosztorys ofertowy - instalacja wodno-kanalizacyjna - rozmiar: 60085 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Kosztorys ofertowy - roboty budowlane - rozmiar: 61377 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Skompresowany zeskanowany projekt budowlany (po wydrukowaniu może nie zachowywać skali) - rozmiar: 6613646 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rozmiar: 117409 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - rozmiar: 366094 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2007-07-27
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2019 - 2035
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2019 rok
    A» w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości wraz z warunkami i trybem jej składania za pomocą środków komunikacji elektronicznej
    A» w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Bliżyn w 2019 roku
    A» w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2019
    A» w sprawie uchwalenia Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Bliżyn na lata 2019-2022
    A» w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości w obrębie ewidencyjnym Ubyszów
    A» w sprawie zmian w statutach sołectw
    A» w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. Lecha Jędrzejkiewicza w Bliżynie
    A» w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli w szkołach prowadzonych przez Gminę Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn