(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» sprawozdanie za I kwartał 2024 r. - gmina Bliżyn
A» Ogłoszenie o możliwości uzyskania dotacji na zadania publiczne z zakresu ratownictwa wodnego
A» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2023 r
A» INFORMACJA Rejonowej Komisji Wyborczej nr 28 w Kielcach o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach
A» Sprawozdania finansowe Gminy Bliżyn za rok 2023
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2011
  • Wyjaśnienia do SIWZ do przetargu Nr 6/2011

    GMINA BLIŻYN
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79 a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-04, 254-11-72, fax (0-41) 254-12-36
    www.ugblizyn.bip.doc.pl


    dotyczy:

    przetargu nieograniczony na zadanie 06/2011 – Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012, przy Szkole Podstawowej w Mroczkowie.

    W związku z zapytaniem Wykonawcy dotyczącym treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zadania Nr 06/2011 – Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012, przy Szkole Podstawowej w Mroczkowie, udzielam następujących wyjaśnień.
    Wpłynęły następujące zapytania:
    1) Zamawiający w SIWZ podaje jako nawierzchnię poliuretanową wykonaną w technologii EPDM, tj. dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. W adaptacji do projektu wskazuje się natomiast nawierzchnię poliuretanową natryskową, przepuszczalną o grubości ok. 13 mm tj. warstwa pośrednia elastyczna, grubość ok. 11 mm, warstwa zewnętrzna użytkowa grubość ok. 2 mm wskazując konkretne parametry żądanej nawierzchni. Z uwagi na wskazane rozbieżności w zakresie nawierzchni poliuretanowych uprzejmie prosimy o określenie w jakiej technologii należy wykonać nawierzchnię poliuretanową oraz jednocześnie podać kolorystykę wskazanej nawierzchni poliuretanowej.
    2) Zamawiający w dokumentacji projektowej podaje jako przykładową kolorystykę boiska wielofunkcyjnego 2 odcienie niebieskiego. Z uwagi na znacznie wyższe koszty wykonania żądanej kolorystyki, zadajemy pytanie czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę koloru na bardziej standardowy tj. czerwony lub zielony?
    3) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbki trawy o wymiarach 50 cm x 50 cm. W związku z tym, że jest to bardzo duża ilość, proszę o zmianę SIWZ, polegającą na wymogu dostarczenia próbki trawy przez oferenta wybranego do realizacji zamówienia
    Wyjaśnienie Zamawiającego
    Ad 1 i 2) W SIWZ w Rozdz. 2 Opis przedmiotu zamówienia pkt 2.2. technologia układania nawierzchni, wskazano I sposób dla podbudowy przepuszczalnej, natomiast technologia układania nawierzchni podana jest w projekcie budowlanym oraz w SST typu natrysk. Tak więc boisko będzie wykonane technologią typu natrysk. Technologia typu EPDM (I sposób) dotyczy podbudowy przepuszczalnej.
    Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę kolorystyki boiska wielofunkcyjnego na bardziej standardowy kolor czyli zielony bądź czerwony.
    Ad. 3) Zgodnie z zapisem projektu umowy § 4 ust. 1 pkt 5 wymóg dostarczenia wycinka trawy dotyczy Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa.


    Data wprowadzenia: 2011-06-27 1342
    Data upublicznienia: 2011-06-27
    Art. czytany: 3775 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn