(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2014
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 1/2014

    Bieżąca eksploatacja zbiornika wodnego „Zalew Bliżyński” na rzece Kamiennej w Bliżynie

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 1/2014


    Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego


    SEKCJA I.: Zamawiający

    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (41) 25-41-172 fax (41) 25-41-236
    www.ugblizyn.bip.doc.pl



    Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa


    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    1. Nazwa zamówienia: Bieżąca eksploatacja zbiornika wodnego „Zalew Bliżyński”
    na rzece Kamiennej w Bliżynie

    2. Rodzaj zamówienia: usługi

    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej eksploatacji zbiornika wod-nego „Zalew Bliżyński” na rzece Kamiennej w Bliżynie.
    1) Informacja o zbiorniku zamieszczona jest w Karcie informacyjnej zbiornika załączonej do niniejszej specyfikacji – Załącznik Nr 10,
    2) Do obowiązków wykonującego usługę będą należeć następujące czynności:
    a) Prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą i in-strukcją użytkowania i obsługi urządzeń,
    b) Utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne,
    c) Prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń hydrotechnicznych mającej wpływ na sprawność działania urządzeń (np. smarowania) jak również na ich estetykę (malowanie, koszenie, itp.) w tym zakup niezbędnych materiałów; zakres kon-serwacji wynika z Karty informacyjnej zbiornika oraz Instrukcji gospodarowania wodą,
    d) Prowadzenie dziennika obsługi stanu urządzeń związanych ze zbiornikiem,
    e) Prowadzenie książki eksploatacji urządzeń podczyszczających wody opadowe,
    f) Prowadzenie dziennika gospodarowania wodą,
    g) Informowanie Zamawiającego o przekroczonych przepływach,
    h) Zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników zapewniających właściwą obsługę urządzeń na zbiorniku w warunkach normalnej eksploatacji, zagrożenia powodziowe-go oraz powodzi w tym, co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za realizację za-mówienia, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub melioracji wodnych, posiada-jącej zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
    i) Udział w przeglądach zbiornika,
    j) Utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym w celu informowania o występujących zakłóceniach w pracy urządzeń, uszkodzeniach, a w przypadku ogłoszenia stanu pogotowia i alarmu powodziowego również ze służbami wymie-nionymi w instrukcji gospodarowania wodą,
    k) W przypadku ogłoszenia alarmu powodziowego kierownik jednostki odpowiadającej za obsługę i eksploatację zbiornika zobowiązany jest do zgłoszenia się na żądanie Zamawiającego w ciągi 4 godz. od chwili zawiadomienia,
    l) Zabezpieczenie materiałów, sprzętu i transportu niezbędnego do bieżącej obsługi urządzeń hydrotechnicznych (materiały, smary, oleje do bieżącej konserwacji części mechanicznych jazu),
    m) Sprzątanie terenu plaży przy kąpielisku oraz terenu parkingu i rowu przy ul. Henry-ków w miesiącach: lipcu oraz sierpniu; teren musi byś sprzątnięty każdego dnia do godz. 8.00; zebrane zanieczyszczenia z terenu oraz koszy należy umieszczać w zamykanych kontenerach na terenie parkingu; opróżnianie kontenerów należy do obowiązków Zamawiającego.
    3) Wszystkie prace związane z bieżącą obsługą powinny być prowadzone zgodnie z przepisami BHP. Wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz przy których istnieje możliwość upadku do wody winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją.
    4) Wszystkie szkody wynikające z niewłaściwej obsługi urządzeń wodnych ponosić będzie Wykonawca usługi.

    pełna treść ogłoszenia w załączniku.


    Data wprowadzenia: 2014-01-28 1434
    Data upublicznienia: 2014-01-28
    Art. czytany: 3549 razy

    » Instrukcja gospodarowania wodą - rozmiar: 1262958 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o przetargu na zadanie nr 1/2014 - rozmiar: 99840 bajtów
    Typ pliku: application/octetstream
    » SIWZ - rozmiar: 527592 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2014-01-28
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    8. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr XI/03 z dnia 15.12.2003 r.
    A Uchwały z sesji nr XII/04 z dnia 6.02.2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XIII/04 z dnia 27 kwietnia 2004 r.
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XIV/04 z dnia 12 czerwca 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XV/04 z dnia 24 czerwca 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XVI/04 z dnia 2 września 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XVII/04 z dnia 27 pażdziernika 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XVIII/04 z dnia 14 grudnia 2004 r.
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIX/04 z dnia 29 grudnia 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XX/05 z dnia 17.02.2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXI/05 z dnia 30.03.2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXII/05 z dnia 28 kwietnia 2005 r.
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIII/05 z dnia 13 czerwca 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/05 z dnia 24 czerwca 2005 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/05 z dnia 30 sierpnia 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/05 z dnia 26 października 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/05 z dnia 14 grudnia 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/06 z dnia 6 lutego 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/06 z dnia 5 kwietnia 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/06 z dnia 27 kwietnia 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/06 z dnia 29 czerwca 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/06 z dnia 19 lipca 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/06 z dnia 31 sierpnia 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/06 z dnia 15 września 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/06 z dnia 25 października 2006 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie rozpatrzenia skargi Pani Małgorzaty Gajewskiej na nieprawidłowości w pracy Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie.
    A» w sprawie przyjęcia statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie.
    A» intencyjna w sprawie wyrażenia protestu samorządu gminnego przeciwko zaniechaniu rozbudowy sieci telefonicznej na terenie gminy Bliżyn.
    A» w sprawie przyjęcia darowizny na rzecz Gminy.
    A» w sprawie zbycia nieruchomości w drodze bezprzetargowej.
    A» w sprawie uchwalenia programu ochrony środowiska dla gminy Bliżyn.
    A» w sprawie: uchwalenia Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Bliżyn.
    A» w sprawie: określenia zasad i trybu realizacji budowy sieci wodociągowej na terenie gminy Bliżyn z udziałem jej mieszkańców.
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2004 .
    A» w sprawie: akceptacji „Planu Rozwoju wsi Brzeście”.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn