(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» sprawozdanie za I kwartał 2024 r. - gmina Bliżyn
A» Ogłoszenie o możliwości uzyskania dotacji na zadania publiczne z zakresu ratownictwa wodnego
A» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2023 r
A» INFORMACJA Rejonowej Komisji Wyborczej nr 28 w Kielcach o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach
A» Sprawozdania finansowe Gminy Bliżyn za rok 2023
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • Protokół z sesji Rady Gminy z dnia 27 kwietnia 2004 r.

    W załączeniu zamieszczono protokół z sesji Rady Gminy w Bliżynie z dnia 27 kwietnia 2004 r.

    Na ustawowy skład 15 radnych na sesji obecnych było 14 radnych /nieobecna Pani Anna Jaros - Urbaniak, która zrezygnowała z mandatu radnego/.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1/ Pan Tomasz Rokita - Wójt Gminy
    2/ Pan Mariusz Walachnia - Sekretarz Gminy
    3/ Pani Alina Ołownia - Skarbnik Gminy
    4/ Pan Tadeusz Barański - Radca Prawny Urzędu Gminy
    5/ Pan Adam Młodawski - Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    6/ Pan Józef Nowak - Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    7/ Pan Sylwester Koziński - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    8/ Pan Mirosław Owczarek - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    9/ Pan Henryk Żak - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    10/ Pani Anna Miernik - Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    11/ Pani Anna Kowalik - obsługa Rady Gminy
    12/ Pani Katarzyna Cichocka - inspektor Urzędu Gminy
    13/ Pan Zenon Nowakowski - Dyrektor Powiatowego Biura Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Skarżysku-Kam.
    14/ Pani Ewa Matysiak - przedstawicielka firmy AWAS w Warszawie

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołu z obrad XII sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
    4. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji.
    5. Wystąpienia zaproszonych gości.
    6. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6a. Informacja w sprawie prowadzenia szkół i w sprawie planowanych budżetów szkół na lata 2004-2006.
    7. Informacja o realizacji podatków za 2003 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Rewizyjnej oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    8. Ocena realizacji budżetu gminy za 2003 rok oraz udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy:
    a/ wystąpienie Wójta,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ podjecie uchwał w sprawach: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2003 rok oraz absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn,
    9. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ zmiany do uchwały Nr XII/84/04 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 6 lutego 2004r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2004 rok,
    b/ rozpatrzenia protestu Państwa Ryszarda i Danuty Piórkowskich, złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - „Gilów 1”, na obszarze gminy Bliżyn,
    c/ rozpatrzenia zarzutu Pani Leokadii Supernak złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - „Wojtyniów 1”, na obszarze gminy Bliżyn,
    d/ rozpatrzenia skargi Pani Bożeny Zep-Nowek na Wójta Gminy Bliżyn Pana Tomasza Rokitę,
    e/ zmiany uchwały Nr XIII/104/2000 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 28 czerwca 2000r. w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Związku Międzygminnego pod nazwą „UTYLIZATOR”,
    f/ wyrażenia zgody na przystąpienie sołectwa Bliżyn do Programu Odnowy Wsi,
    g/ ustalenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Bliżyn,
    h/ wyrażenia woli uregulowania gospodarki ściekowej na terenie gminy Bliżyn
    i ustalenia kierunków rozwoju sieci kanalizacyjnej,
    i/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2004 rok,
    j/ nabycia na rzecz Gminy sieci wodociągowej i jazu,
    k/ przejęcia nieruchomości,
    l/ zbycia nieruchomości,
    ł/ udzielenia upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych,
    m/ powołania na okres kadencji Rady Gminy w Bliżynie składów osobowych komisji dyscyplinarnych I i II instancji - orzekających za naruszenie obowiązków przez mianowanych pracowników samorządowych,
    n/ upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy w Bliżynie Mieczysława Bąka do redagowania treści „Samorządowego Informatora Rady Gminy Bliżyn”,
    o/ przeprowadzenia kontroli przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w Bliżynie w zakresie zarządzania zasobami mieszkaniowymi stanowiącymi mienie komunalne gminy Bliżyn,
    p/ stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
    10. Zapoznanie z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w Urzędzie Gminy w Bliżynie.
    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Protokółował: Anna Kowalik


    Data wprowadzenia: 2004-05-27 0938
    Data upublicznienia: 2004-05-27
    Art. czytany: 3589 razy

    » protokół z sesji - rozmiar: 214016 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn