(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Projekt uchwały w sprawie powołania Rady Społecznej
A» Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LV/380/2024
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 28 maja 2024r. o godz. 9.00 w świetlicy OSP w Bliżynie
A» II sesja Rady Gminy Bliżyn - 17 maja 2024 r.
  • Ogłoszenia
  • PNO.6733.4.2022.BES - Postanowienie o odwieszeniu postępowania oraz wezwaniu do wyjaśnień

    Bliżyn, dnia 25.01.2023 r.
    PNO.6733.4.2022
    P O S T A N O W I E N I E
    Na podstawie art. 97 § 2 pkt 4 oraz art. 101 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 z późn. zm.)
    P O S T A N A W I A S I Ę
    podjąć z urzędu postępowanie prowadzone na wniosek Spółki PGE Dystrybucja Spółka Ak-cyjna z siedzibą w Lublinie, 20-340 Lublin, ul. Garbarska 21a, wpisanej do rejestru przedsiębior-ców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000343124, w imieniu której występuje na podstawie udzie-lonego Pełnomocnictwa Substytucyjnego Nr 1445/I/LZA/20189 z dnia 29.07.2019 r. Pan Paweł Kowalczyk reprezentujący firmę: Konsorcjum: Lider: Azako Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 49, 26-300 Opoczno, Partner: Azako Andrzej Zalega, ul. Westerplatte 45, 26-300 Opoczno w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci elektroenerge-tycznej średniego i niskiego napięcia, budowie kontenerowej stacji transformatorowej w ob-rębie ewidencyjnym Kucębów, Kopcie, Nowy Odrowążek, Odrowążek, gm. Bliżyn, pow. skarżyski oraz w obrębie ewidencyjnym Włochów, Luta, Komorów, Bień, gm. Stąporków, pow. konecki, woj. świętokrzyskie
    U Z A S A D N I E N I E
    Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego wpłynął do Wójta Gminy Bliżyn dnia 02.06.2022 r. W dniach 08.06.2022 r., 05.07.2022 r. i 27.07.2022 r. został zmieniony i uzupełniony przez Inwestora. Zgodnie z art. 53 ust. 4, pkt. 2, 6, 8 i 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 503) projekt decyzji został przesłany do uzgodnienia z właściwymi organami dnia 12.09.2022 r. Zawiadomienie o wszczęciu postępowania wraz z informacją o przesłaniu wniosków o uzgodnienie projektu decyzji zostało przesłane do stron dnia 12.09.2022r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Kielcach Postanowieniem WPN-I.612.2293.2022.KB z dnia 29.09.2022 r. odmówił uzgodnienia projektu decyzji w odniesieniu do warunków ochrony dotyczących rezerwatu przyrody Górna Krasna oraz siedlisk przyrodniczych i siedlisk gatunków będących przedmiotami ochrony w obszarach Natura 2000.
    W związku z tym organ dnia 07.10.2022 r. zawiesił z urzędu postępowanie oraz wezwał Inwestora do dostarczenia w terminie do dnia 30.12.2022 r. zezwolenia na odstępstwo od zakazów obowiązujących na terenie rezerwatu przyrody Górna Krasna określonych w Zarządzeniu Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach (Dz. Urz. Woj. Święt. z 2017 r., poz. 2910).
    Ponadto w związku z lokalizacją projektowanej inwestycji na obszarach Natura 2000 Lasy Suchedniowskie oraz Dolina Krasnej, częściowo w granicach zasięgów siedlisk gatunków o kodach 1065 przeplatka aurinia (Euphydryas aurinia), 1060 czerwończyk nieparek (Lycaena dispar) oraz częściowo w siedlisku przyrodniczym o kodzie 6230 Górskie i niżowe murawy bliźniczkowe (Nardion – płaty bogate florystycznie) organ zobowiązał Inwestora do wskazania powierzchni siedlisk przyrodniczych i siedlisk gatunków zajętych na cele inwestycji w stosunku do całkowitych powierzchni tych siedlisk oraz opisania planowanego zakresu prac związanych z projektowaną budową w tej lokalizacji, w celu określenia czy planowane prace będą naruszały cele ochrony przedmiotowych obszarów.
    Dnia 29.12.2022 r. do tut. organu wpłyną wniosek Inwestora o wydłużenie terminu zawie-szenia postepowania oraz przedłożenia dokumentów do dnia 17.02.2023 r. z powodu toczącego się postępowania w sprawie zezwolenia na odstępstwo od zakazów na terenie rezerwatu przyrody Górna Krasna. Jednakże dnia 09.01.2023 r. wpłynął wniosek o odwieszenie postepowania wraz z wymaganymi dokumentami: decyzją Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 19.12.2022 r. znak: DZP-WP.6205.102.2022.DK.3 zezwalającą firmie PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie na odstępstwo od zakazów, o których mowa w art. 15 ust. 1 pkt 1, 5, 9, 15, 18 i 20 ustawy o ochronie przyrody na określonych warunkach oraz pismem Regionalne Dyrekcji Ochrony Środowiska w Kielcach z dnia 12.12.2022 r. znak: WPN-I.6205.2.7.2022.EJP skierowane do GDOŚ w Warszawie informujące, że inwestycja na obszarze Natura 2000 Dolina Krasnej pro-wadzone będzie na skraju rezerwatu w niedalekiej odległości od pobocza istniejącej drogi gdzie siedliska gatunku nie występują, w związku z czym nie będzie negatywnie oddziaływać na znaj-dujące się siedlisko przyrodnicze gatunku o kodzie 1060 czerwończyk nieparek Lycaena dispor.
    W przedłożonych dokumentach brak było informacji ze strony Inwestora o zajętości sie-dlisk na obszarach Natura 2000 poza rezerwatem Górna Krasna oraz informacji o zakresie prac na tych siedliskach. Drogą mailową uzgodniono z Inwestorem, że informacje te zostaną uzupełnione.
    Dokumenty inwestor uzupełnił dnia 20.01.2023 r. Załączone dokumenty nie zawierają jednak wiarygodnych informacji dotyczących powierzchni siedlisk przyrodniczych i siedlisk gatunków zajętych na cele inwestycji w stosunku do całkowitych powierzchni tych siedlisk oraz nie opisują planowanego zakresu prac związanych z projektowaną budową w tej lokalizacji. Stwierdzenie, że „w planowanym zakresie prac związanych z projektowaną budową w lokalizacji siedlisk będą wykonywane prace budowlane związane z budową sieci elektroenergetycznej kablowej średniego napięcia” niczego nie wyjaśnia oraz nie wnosi do sprawy. To że będą to roboty związane z budową linii kablowej wynika z wniosku. W dalszym ciągi nie wskazano planowanego zakresu prac na konkretnych działkach o konkretnych identyfikatorach. Na załączonych do uzupełnienia z dnia 20.01.2023 r. załącznikach graficznych nie przedstawiono przebiegu linii kablowej przez poszczególne siedliska. Porównanie załączników z przebiegiem projektowanych linii energetycznych złożonych na etapie pierwszego wniosku z określoną w piśmie z dnia 20.01.2023 r. powierzchnią zajętości siedlisk oraz załączonymi do tego pisma mapami, prowadzi do stwierdzenia, że powierzchnie siedlisk zajętych przez projektowaną inwestycję są bardzo duże jak na budowę linii kablowej. Przy tak przedstawionej dokumentacji organ nie może określić czy
    planowane prace będą naruszały cele ochrony przedmiotowych obszarów. Przekazane przez wnioskodawcę informacje są bardzo ogólnikowe i w związku z tym mogą być podstawą do kolejnej odmowy uzgodnienia projektu decyzji przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska. Zgodnie z art. 7 Kpa organ podejmuje wszelkie czynności niezbędne do dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego.
    W związku z powyższym wzywa się Inwestora do przedłożenia stosownych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień. Dalsze procedowanie będzie możliwe po przedłożeniu poprawionych dokumentów oraz złożeniu wyjaśnień. Termin na złożenie wyjaśnień ustala się na 15 dni od dnia otrzymania niniejszego wezwania.
    Działając na podstawie art. 36 § 1 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zawiadamia się, że ustalony termin załatwienia sprawy na dzień 31.01.2023 r. nie zostanie dotrzymany. Powo-dem niedotrzymania terminu jest konieczność przedłożenia przez Inwestora ww. dokumentów oraz uzyskiwanie przez organ uzgodnienia projektu decyzji z regionalnym Dyrektorem Ochrony Śro-dowiska.
    Przewidywany nowy termin załatwienia sprawy ustala się do dnia 31.03.2023 r.
    Na niniejsze postanowienie nie służy stronie zażalenie (art. 101 § 3 Kpa)
    Otrzymują:
    1. Pełnomocnik Inwestora Paweł Kowalczyk zam. ul. Dzielna 32dB, 26-300 Opoczno
    (doręczenie elektroniczne: /AZAKOSp/skrytka)
    2. Gmina Stąporków ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 132A, 26-220 Stąporków (doręczenie elektroniczne)
    3. Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kam.
    Ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kam. (doręczenie elektroniczne)
    4. Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich
    Ul. Staszica 2, 26-200 Końskie (doręczenie elektroniczne)
    5. Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
    Ul. Paskowa 18, 25-323 Kielce (doręczenie elektroniczne)
    6. Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suchedniów
    Ul. Bodzentyńska 16, 26-130 Suchedniów (doręczenie elektroniczne)
    7. Strony wg odrębnego wykazu zamieszczonego w aktach sprawy
    8. a/a.
    Do wiadomości:
    PGE Dystrybucja S.A.
    Ul. Garbarska 21a, 20-340 Lublin
    (doręczenie elektroniczne: /AZAKOSp/skrytka)


    Data wprowadzenia: 2023-01-26 0802
    Data upublicznienia: 2023-01-26
    Art. czytany: 516 razy

    » Postanowienie PNO.6733.4.2022 - rozmiar: 189319 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Maciej Janus
    Rejestr zmian:
    2023-01-26
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Maciej Janus
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. Lecha Jędrzejkiewicza w Bliżynie
    A» w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. Lecha Jędrzejkiewicza w Bliżynie
    A» w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Bliżyn wotum zaufania
    A» w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2020 rok
    A» w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Bliżyn absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2021 - 2035
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2021 rok
    A» w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Bliżyn na rok szkolny 2021/2022
    A» w sprawie uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bliżyn
    A» w sprawie określenia wzoru wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego oraz wzoru deklaracji o dochodach
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn