(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Ogłoszenia
  • Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Bliżynie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Zofii

    Remont konserwatoski

    Bliżyn, dnia 15.05.2024 r.
    Parafia Rzymskokatolicka
    pw. św. Ludwika w Bliżynie
    ul. Kościuszki 90 26-120 Bliżyn

    ZAPYTANIE CENOWE
    1. Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.:

    „Remont konserwatorski zabytkowego ogrodzenia
    w zespole kościoła filialnego pw. św. Zofii w Bliżynie'
    2. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa:
    2.1 wykonania robót budowlanych w zakresie odnowienia części muru polegająca na: demontażu istniejących czap betonowych; usunięciu ok. 10 cm ziemi przy ogrodzeniu na szerokości około 50 cm; oczyszczeniu mechanicznym muru z zanieczyszczeń, oczyszczeniu muru metodą piaskowania zarówno kamieni jak i spoin; usunięciu luźnych spoin; uzupełnieniu kamieniami ubytków muru; uzupełnieniu spoin; wykonaniu nowych czap z czerwonego piaskowca; odgrzybieniu powierzchni, zagruntowaniu i pomalowaniu przy użyciu preparatów do renowacji zabytków; odtworzeniu powierzchni terenu.
    2.2 wykonania robót budowlanych w zakresie odbudowy części muru polegająca na: rozbiórce istniejącego ogrodzenia; oczyszczeniu odzyskanych kamieni mechanicznie; wykonaniu projektowanego fundamentu wraz z rdzeniami; odtworzeniu ogrodzenia; piaskowaniu kamieni; wykonaniu nowych czap z czerwonego piaskowca; odgrzybieniu powierzchni, zagruntowaniu i pomalowaniu przy użyciu preparatów do renowacji zabytków; odtworzeniu powierzchni terenu.
    Powyższe prace należy wykonać zgodnie z załączonym projektem architektoniczno-budowlanym, przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wykonywania prac tego typu.
    W zakresie prac należy uwzględnić wszelkie prace niezbędne w celu realizacji zlecenia.
    Wymaga się zatrudnienia na stanowisku kierownika budowy osoby spełniającej wymogi określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn zm.) (posiadanie uprawnień budowlanych i poświadczonej 18-miesięcznej praktyki przy obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków).
    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
    3. Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2024 r.
    4. Miejsce i termin złożenia oferty: oferty należy przygotować wyłącznie w formie pisemnej w języku polskim oraz wysłać pocztą tradycyjną lub dostarczyć osobiście w godzinach pracy kancelarii parafialnej na adres ul. Kościuszki 90 26-120 Bliżyn w terminie do 17 czerwca 2024 r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu);
    5. Termin otwarcia ofert: 17 czerwca 2024 r., godz. 12.30
    6. Termin zawarcia umowy: w ciągu 14 dni od otwarcia ofert.
    7. Warunki płatności: do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych.
    8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisław Wlazło – 797 633 551
    9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na udostępnionym formularzu, oferty należy składać w zamkniętej kopercie; koperta powinna być opisana „Oferta na wykonanie remontu konserwatorskiego - św. Zofia. Nie otwierać przed 17.06.2024 r. godz. 12.30”.
    10. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

    Osoba do kontaktu:
    Stanisław Wlazło – 797 633 551

    Załączniki:
    1. Wzór oferty – Załącznik Nr 1,
    2. Wzór umowy – Załącznik Nr 2,
    3. Projekt architektoniczno-budowlany – Załącznik Nr 3,
    4. Przedmiar robót – Załącznik nr 4.


    Data wprowadzenia: 2024-05-15 0932
    Data upublicznienia: 2024-05-15
    Art. czytany: 544 razy

    » Dokumentacja projektowa - rozmiar: 5590286 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » Przedmiar robót - rozmiar: 23439 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór oferty - rozmiar: 16435 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór umowy - rozmiar: 20744 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zapytanie cenowe - rozmiar: 20558 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Maciej Janus
    Rejestr zmian:
    2024-05-15
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Maciej Janus
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Maciej Janus
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn