Nabór na stanowisko Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Wójt Gminy Bliżyn
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy:
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
I. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1)ukończone studia prawnicze lub administracyjne i uzyskany tytuł magistra lub podyplomowe studia administracyjne,
2)co najmniej łączny pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b)w służbie cywilnej lub
c)w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
3)obywatelstwo polskie,
4)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
5)niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,
7)nieposzlakowana opinia,
8)znajomość przepisów prawa z zakresu niżej wymienionych ustaw:
a)o samorządzie gminnym,
b)Prawo o aktach stanu cywilnego,
c)kodeks rodzinny i opiekuńczy,
d)o zmianie imion i nazwisk,
e)kodeks postępowania administracyjnego,
f)o opłacie skarbowej,
g)kodeks cywilny,
h)o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
i)o ochronie informacji niejawnych,
j)o ochronie danych osobowych,
k)dostępie do informacji publicznych,
9)znajomość języka rosyjskiego.
II. Wymagania dodatkowe:
1)biegła umiejętność obsługi komputera,
2)samodzielność w podejmowaniu decyzji,
3)posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
4)znajomość języka angielskiego,
5)wysoka kultura osobista
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie dokumentacji zbiorowej (akty urodzenia, akty małżeństwa i akty zgonu),
2) prowadzenie Ksiąg Stanu Cywilnego i archiwum z zakresu USC,
3)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
4)udzielanie ślubów,
5)wydawanie decyzji w sprawie transkrypcji akt stanu cywilnego, odtwarzanie treści akt, sprostowania błędów,
6)przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,
7)inne zadania wynikające z prawa aktów stanu cywilnego,
8)przygotowanie całości dokumentacji związanej z wydawaniem dowodów osobistych oraz ich wydawanie,
9)przygotowywanie decyzji w zakresie zmiany imion i nazwisk oraz ustalanie brzmienia pisowni,
10)zastępstwo pracownika wykonującego zadania z zakresu ewidencji ludności w razie urlopu lub innej nieobecności,
11)wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta Gminy.
IV. Wymagane dokumenty:
1)życiorys (CV),
2)list motywacyjny,
3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),
4)kserokopia dokumentu potwierdzającego staż pracy,
5)kwestionariusz osobowy,
6)kserokopia innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji,
7)aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia zezwalające na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
8)zaświadczenie dotyczące niekaralności.
9)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub wysłać pocztą w teczce lub w kopercie z dopiskiem:
Nabór na stanowisko: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 marca 2009 roku – do godz. 1600
( decyduje data wpływu do urzędu )
Informacje dla kandydatów:
*Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
*Etapy naboru:
-ogłoszenie o naborze
-składanie dokumentów aplikacyjnych,
-wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym,
-ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne,
-końcowa selekcja kandydatów–indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję,
-sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru,
-podjecie decyzji o zatrudnieniu,
-ogłoszenie wyników naboru.
*Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia i umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl)
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą – Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458).
Wójt Gminy Bliżyn
Mariusz Walachnia
Bliżyn dnia 5.03.2009r.
Data wprowadzenia: 2009-03-06 1523 Data upublicznienia: 2009-03-06 Art. czytany: 4512 razy
|
|