|
|
|
|
Przetargi Przetargi - rok 2009
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu na zadanie nr 2/2009
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 2/2009
Zamawiający:
Gmina Bliżyn
26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
tel. (0-41) 254-11-72 fax (0-41) 254-12-36
www.ugblizyn.bip.doc.pl
Strona internetowa na której jest dostępna SIWZ: www.ugblizyn.bip.doc.pl
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
Nazwa zamówienia:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn
Warunki uzyskania SIWZ:
Strona internetowa : www.ugblizyn.bip.doc.pl
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a - pokój Nr 6 w terminie do dnia otwarcia ofert.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja operacji pod nazwą „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn”, który składa się z trzech części polegających na:
Część 1 - budowie parkingu na samochody osobowe na 30 miejsc postojowych wraz z budową chodników oraz zjazdów z drogi publicznej, budowie oświetlenia, rozbiórce starego i budowie nowego ogrodzenia, wykonaniu przyłącza wodociągowego, zagospodarowaniu skweru z alejkami, ławeczkami, oczkiem wodnym i zielenią.
Część 2 - remoncie wiaty autobusowej przy ul. Kościuszki w Bliżynie w tym: wymianie połaci dachowej, wykonaniu elewacji z okładziny kamiennej oraz tynków żywicznych, zabudowy ławki pod wiatą oraz montażu nowych ławek w obrębie wiaty autobusowej.,
Część 3 - remoncie istniejących zjazdów z drogi gminnej Bliżyn ul. Szkolna do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z utwardzeniem dojść i dojazdów na terenie OSP,
CPV: 45.00.00.00-7, 45.22.33.00-9, 45.23.31.40-2, 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5, 45.23.32.22-1, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6, 45.23.13.00-8, 45.31.61.00-6, 45.21.33.11-6, 45.23.32.00-1
Miejsce wykonania robót budowlanych: obręb Bliżyn.
Zamawiający dopuszcza składania trzech ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2009 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Dla każdej części zamówienia Zamawiający określa takie same warunki udziału w postępowaniu za wyjątkiem warunku określonego w pkt 3 i 4, a dotyczącego zakresu wykonania robót z należytą starannością.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp,
3) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności:
a) dla części 1 zamówienia: drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wodociągowych,
b) dla części 2 zamówienia: konstrukcyjno – budowlanej,
c) dla części 3 zamówienia: budowli dróg.
Osoby te winny posiadać zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
4) zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej 1 robotę budowlaną o podobnym zakresie i charakterze tj. :
a) dla części 1 zamówienia: budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika o powierzchni min. 800m2,
b) dla części 2 zamówienia: budowę, przebudowę remont kubaturowego obiektu budowlanego,
c) dla części 3 budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika o powierzchni min. 500m2,
5) mogą dysponować sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.
Wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium.
Kryteria wyboru i ich znaczenie: najniższa cena - 100%.
Składanie ofert:
ofertę należy złożyć do dnia 20.05.2009 roku do godz. 8.45 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Bliżynie pokój Nr 1 (sekretariat).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.05.2009 roku o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Bliżynie pokój Nr 15a.
Termin związania wykonawcy ofertą wynosi 30 dni. W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób określony w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej.
Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa Zamówień Publicznych.
Osobą do porozumiewania się z wykonawcami jest Anna Miernik w godz. od 8.00 do 15.00.
Projekt „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn” aplikuje o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013 działanie „Odnowa i rozwój wsi”.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.04.2009 r. pod nr 123234-2009.
Data wprowadzenia: 2009-04-28 0825 Data upublicznienia: 2009-04-28 Art. czytany: 4141 razy
|
|
» Dokumentacja projektowa OSP - rozmiar: 3739607 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Kosztorys ofertowy dla części 1 - rozmiar: 56832 bajtów Typ pliku: application/vnd.ms-excel
|
» Kosztorys ofertowy dla części 2 - rozmiar: 25088 bajtów Typ pliku: application/vnd.ms-excel
|
» Kosztorys ofertowy dla części 3 - rozmiar: 62976 bajtów Typ pliku: application/vnd.ms-excel
|
» Projekt oświetlenia - rozmiar: 779794 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Projekt parking - rozmiar: 5339150 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Projekt przystanek - rozmiar: 5984949 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Projekt skwer - rozmiar: 4869185 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» SIWZ - rozmiar: 203776 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» STWiORB OSP - rozmiar: 1921201 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» STWIORB oświetlenie - rozmiar: 172436 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» STWiORB przystanek - rozmiar: 59904 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» STWIORB skwer - rozmiar: 635386 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» STWiOR parking i ogrodzenie - rozmiar: 2961408 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załacznik 6/1 wzór umowy dla części 1 - rozmiar: 90112 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załaćznik nr 6/3 wzór umowy dla części 3 - rozmiar: 78848 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik 6/2 wzór umowy dla części 2 - rozmiar: 77312 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Anna Miernik
|
Rejestr zmian:
|
2009-04-30 1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura 2. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Grzegorz Patura
2009-04-28 3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik 20. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Anna Miernik
|
|
|
|
|
|
Urząd Gminy w Bliżynie
czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530
Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności
godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400
Kasa godziny otwarcia:
Poniedziałek | 830-1430 | Wtorek | 800-1200 | Środa | 800-1400 | Czwartek | 800-1200 | Piątek | 800-1200 |
adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
|
|
|