(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2009
  • Ogłoszenie o zamówieniu na zadanie nr 2/2009

    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 2/2009

    Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-72 fax (0-41) 254-12-36
    www.ugblizyn.bip.doc.pl


    Strona internetowa na której jest dostępna SIWZ: www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.

    Nazwa zamówienia:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn

    Warunki uzyskania SIWZ:
    Strona internetowa : www.ugblizyn.bip.doc.pl
    Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a - pokój Nr 6 w terminie do dnia otwarcia ofert.

    Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja operacji pod nazwą „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn”, który składa się z trzech części polegających na:
    Część 1 - budowie parkingu na samochody osobowe na 30 miejsc postojowych wraz z budową chodników oraz zjazdów z drogi publicznej, budowie oświetlenia, rozbiórce starego i budowie nowego ogrodzenia, wykonaniu przyłącza wodociągowego, zagospodarowaniu skweru z alejkami, ławeczkami, oczkiem wodnym i zielenią.
    Część 2 - remoncie wiaty autobusowej przy ul. Kościuszki w Bliżynie w tym: wymianie połaci dachowej, wykonaniu elewacji z okładziny kamiennej oraz tynków żywicznych, zabudowy ławki pod wiatą oraz montażu nowych ławek w obrębie wiaty autobusowej.,
    Część 3 - remoncie istniejących zjazdów z drogi gminnej Bliżyn ul. Szkolna do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z utwardzeniem dojść i dojazdów na terenie OSP,
    CPV: 45.00.00.00-7, 45.22.33.00-9, 45.23.31.40-2, 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5, 45.23.32.22-1, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6, 45.23.13.00-8, 45.31.61.00-6, 45.21.33.11-6, 45.23.32.00-1
    Miejsce wykonania robót budowlanych: obręb Bliżyn.
    Zamawiający dopuszcza składania trzech ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

    Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2009 r.

    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
    Dla każdej części zamówienia Zamawiający określa takie same warunki udziału w postępowaniu za wyjątkiem warunku określonego w pkt 3 i 4, a dotyczącego zakresu wykonania robót z należytą starannością.
    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp,
    2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp,
    3) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności:
    a) dla części 1 zamówienia: drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wodociągowych,
    b) dla części 2 zamówienia: konstrukcyjno – budowlanej,
    c) dla części 3 zamówienia: budowli dróg.
    Osoby te winny posiadać zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
    4) zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej 1 robotę budowlaną o podobnym zakresie i charakterze tj. :
    a) dla części 1 zamówienia: budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika o powierzchni min. 800m2,
    b) dla części 2 zamówienia: budowę, przebudowę remont kubaturowego obiektu budowlanego,
    c) dla części 3 budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika o powierzchni min. 500m2,
    5) mogą dysponować sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia.

    Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.

    Wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium.

    Kryteria wyboru i ich znaczenie: najniższa cena - 100%.

    Składanie ofert:
    ofertę należy złożyć do dnia 20.05.2009 roku do godz. 8.45 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Bliżynie pokój Nr 1 (sekretariat).

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.05.2009 roku o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Bliżynie pokój Nr 15a.

    Termin związania wykonawcy ofertą wynosi 30 dni. W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób określony w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.

    Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej.

    Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.

    Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa Zamówień Publicznych.

    Osobą do porozumiewania się z wykonawcami jest Anna Miernik w godz. od 8.00 do 15.00.

    Projekt „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn” aplikuje o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013 działanie „Odnowa i rozwój wsi”.

    Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.04.2009 r. pod nr 123234-2009.


    Data wprowadzenia: 2009-04-28 0825
    Data upublicznienia: 2009-04-28
    Art. czytany: 4139 razy

    » Dokumentacja projektowa OSP - rozmiar: 3739607 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Kosztorys ofertowy dla części 1 - rozmiar: 56832 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » Kosztorys ofertowy dla części 2 - rozmiar: 25088 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » Kosztorys ofertowy dla części 3 - rozmiar: 62976 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » Projekt oświetlenia - rozmiar: 779794 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt parking - rozmiar: 5339150 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt przystanek - rozmiar: 5984949 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt skwer - rozmiar: 4869185 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » SIWZ - rozmiar: 203776 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » STWiORB OSP - rozmiar: 1921201 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » STWIORB oświetlenie - rozmiar: 172436 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » STWiORB przystanek - rozmiar: 59904 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » STWIORB skwer - rozmiar: 635386 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » STWiOR parking i ogrodzenie - rozmiar: 2961408 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załacznik 6/1 wzór umowy dla części 1 - rozmiar: 90112 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załaćznik nr 6/3 wzór umowy dla części 3 - rozmiar: 78848 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik 6/2 wzór umowy dla części 2 - rozmiar: 77312 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Miernik
    Rejestr zmian:
    2009-04-30
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Grzegorz Patura

    2009-04-28
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Miernik
    20. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Anna Miernik
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn