(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Nabór na wolne stanowiska
  • Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości budżetowej

    Urząd Gminy w Bliżynie
    ul. Kościuszki 79a
    26-120 Bliżyn

    Wójt Gminy Bliżyn
    ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
    podinspektor ds. księgowości budżetowej


    I. Wymagania niezbędne:
    1) wykształcenie wyższe ekonomiczne; specjalność rachunkowość lub finanse publiczne,
    2) umiejętność obsługi komputera,
    3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    4) obywatelstwo polskie,
    5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    6) znajomość ustaw i innych przepisów oraz umiejętność ich interpretacji min:
    a) kodeks postępowania administracyjnego,
    b) ustawa o rachunkowości,
    c) ustawa o finansach publicznych,
    d) ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
    e) ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
    f) ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
    g) ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
    h) rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
    i) rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
    j) ustawy o samorządzie gminnym,
    k) ustawa o pracownikach samorządowych
    l) instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin,

    II. Wymagania dodatkowe (pożądane):
    1) doświadczenie w księgowości budżetowej z co najmniej 3 letnim stażem pracy,
    2) ukończone szkolenia i kursy związane z samorządem i administracją,
    3) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
    4) znajomość programów biurowych Office: Word i Excel.

    III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    a) prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, dokonywanie ich umorzenia oraz aktualizacji wyceny,
    b) prowadzenie księgi inwentarzowej zbiorczej dla pozostałych środków trwałych w podziale na miejsca użytkowania i osoby materialnie odpowiedzialne,
    c) prowadzenie inwentaryzacji na podstawie uwzględnienia sald dotyczących kontrahentów, weryfikacji stanów ewidencyjnych, dokonywanie wyceny środków majątkowych oraz rozliczanie inwentaryzacji i ustalanie różnic inwentaryzacyjnych na podstawie spisu z natury,
    d) prowadzenie kontroli legalności operacji i rzetelności dokumentów powodujących powstanie zobowiązań w zakresie wydatków z funduszu sołeckiego,
    e) sporządzanie wniosków o zwrot wydatków dotyczących funduszu sołeckiego,
    f) sporządzanie list płac wynagrodzeń dla pracowników urzędu, zasiłków z ubezpieczenia społecznego, wynagrodzeń z tytułu umów zlecenia,
    g) prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń,
    h) prowadzenie w imieniu płatnika spraw wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz aktów wykonawczych do ustawy,
    g) obliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, terminowe przekazywanie informacji podatkowych, dokonywanie rocznego obliczania podatku oraz współpraca z urzędami skarbowymi,
    h) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej w/w spraw.

    IV. Wymagane dokumenty:
    1) życiorys (CV)
    2) list motywacyjny
    3) dokument potwierdzający wykształcenie
    4) dokumenty potwierdzające staż pracy
    5) kwestionariusz osobowy
    6) oświadczenie o stanie zdrowia
    7) oświadczenie o niekaralności
    8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.


    Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub wysłać pocztą w teczce lub kopercie zaopatrzoną dopiskiem:

    „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. księgowości budżetowej”
    w terminie do dnia 19 sierpnia 2011 roku do godz. 15oo (decyduje data wpływu do urzędu)

    Informacje dla kandydatów:
    *Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
    *Etapy naboru:
    - ogłoszenie o naborze
    - składanie dokumentów aplikacyjnych
    - wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym)
    - końcowa selekcja kandydatów, indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję
    - sporządzenie protokółu z przeprowadzonego naboru
    - podjęcie decyzji o zatrudnieniu
    - ogłoszenie wyników naboru
    *informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Bliżynie.


    Bliżyn dnia 3.08.2011r.


    Data wprowadzenia: 2011-08-03 1333
    Data upublicznienia: 2011-08-03
    Art. czytany: 8233 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2011-08-03
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn