(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na zadanie nr 05/2013

    Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową

    GMINA BLIŻYN
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79 a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (41) 25-41-104, 25-41-172, fax (41) 25-41-236
    www.ugblizyn.bip.doc.pl


    dotyczy:

    przetargu nieograniczony na zadanie Nr 05/2013 – Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową.

    I. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego dnia 28.06.2013 r., w Sekcji III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicz-nym, finansowym i technicznym, pkt. 3 Warunki udziału w postępowaniu (…) w zakresie osoby zdolne do wykonywania zamówienia określono wymagania doty-czące uprawnień osoby pełniącej funkcję kierownika budowy jako uprawnienia do kierowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zapis ten zmienia się na: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Warunki te zmienia się również w SIWZ pkt III.3.2. Po-zostałe warunki pozostają bez zmian. Zapisy te w ogłoszeniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r. są prawidłowe i nie wymagają zmiany.

    II. W ogłoszeniu o zamówieniu zmieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r., w Sekcji III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, pkt. 4.2 dodaje się następujący zapis: „aktualne za-świadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rol-niczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert”. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz SIWZ zapis ten zawiera.

    III. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r. w Sekcji II.1.4 Przedmiot zamówienia, dodaje się następujący zapis: „Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy i producenci materiałów i urządzeń to należy je traktować jako propozycje projektan-ta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościo-wych. Dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SIWZ jest dostępna w wer-sji elektronicznej, w formie odrębnych folderów i plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. Wykonawca któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska”. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz SIWZ zapis ten zawiera.

    IV. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r. w Sekcji III.1 Wadium, dodaje się następujący zapis: „Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. BS Suchedniów Oddział Bliżyn Nr 04 8520 0007 2001 0010 5688 0002 z dopiskiem: „wadium – Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie”. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Bliżynie – w oryginale, zaś kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu musi być wystawione na Zamawiającego i muszą w nim być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą uwzględniać sytuacje określone: w art. 46 ust. 4a Pzp tj., jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, w art. 46 ust. 5 Pzp, gdy wykonawca: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji); termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; miejsce i termin zwrotu gwarancji. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wadium wniesione przez dowolnego Wykonawcę składającego ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium musi być ważne przez cały okres związania ofertą”. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz SIWZ zapis ten zawiera. W związku z tym nie wymaga wprowadzenia zmiany.

    V. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r., w Sekcji I: Zamawiający, błędnie umieszczono zapis dotyczący dy-namicznego systemu zakupów. Zapis ten zostanie wykreślony, ponieważ Zamawiają-cy nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Ogłoszenie o zamówieniu za-mieszczone na stronie internetowej Zamawiającego nie zawiera tych zapisów. W związku z tym nie wymaga wprowadzenia zmiany zmiany.
    Ogłoszenie w sprawie zmiany ogłoszenia o zamówieniu zostało zamieszczone w Biu-letynie Zamówień Publicznych dnia 01.07.2013 r. Nr 252798 -2013.

    Bliżyn, dnia 01.07.2013 r.


    Data wprowadzenia: 2013-07-01 1214
    Data upublicznienia: 2013-07-01
    Art. czytany: 3972 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2013-07-01
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn