(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na zadanie nr 05/2013

    Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową

    GMINA BLIŻYN
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79 a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (41) 25-41-104, 25-41-172, fax (41) 25-41-236
    www.ugblizyn.bip.doc.pl


    dotyczy:

    przetargu nieograniczony na zadanie Nr 05/2013 – Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową.

    I. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego dnia 28.06.2013 r., w Sekcji III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicz-nym, finansowym i technicznym, pkt. 3 Warunki udziału w postępowaniu (…) w zakresie osoby zdolne do wykonywania zamówienia określono wymagania doty-czące uprawnień osoby pełniącej funkcję kierownika budowy jako uprawnienia do kierowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zapis ten zmienia się na: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Warunki te zmienia się również w SIWZ pkt III.3.2. Po-zostałe warunki pozostają bez zmian. Zapisy te w ogłoszeniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r. są prawidłowe i nie wymagają zmiany.

    II. W ogłoszeniu o zamówieniu zmieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r., w Sekcji III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, pkt. 4.2 dodaje się następujący zapis: „aktualne za-świadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rol-niczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert”. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz SIWZ zapis ten zawiera.

    III. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r. w Sekcji II.1.4 Przedmiot zamówienia, dodaje się następujący zapis: „Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy i producenci materiałów i urządzeń to należy je traktować jako propozycje projektan-ta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościo-wych. Dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SIWZ jest dostępna w wer-sji elektronicznej, w formie odrębnych folderów i plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. Wykonawca któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska”. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz SIWZ zapis ten zawiera.

    IV. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r. w Sekcji III.1 Wadium, dodaje się następujący zapis: „Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. BS Suchedniów Oddział Bliżyn Nr 04 8520 0007 2001 0010 5688 0002 z dopiskiem: „wadium – Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie”. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Bliżynie – w oryginale, zaś kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu musi być wystawione na Zamawiającego i muszą w nim być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą uwzględniać sytuacje określone: w art. 46 ust. 4a Pzp tj., jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, w art. 46 ust. 5 Pzp, gdy wykonawca: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji); termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; miejsce i termin zwrotu gwarancji. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wadium wniesione przez dowolnego Wykonawcę składającego ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium musi być ważne przez cały okres związania ofertą”. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz SIWZ zapis ten zawiera. W związku z tym nie wymaga wprowadzenia zmiany.

    V. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r., w Sekcji I: Zamawiający, błędnie umieszczono zapis dotyczący dy-namicznego systemu zakupów. Zapis ten zostanie wykreślony, ponieważ Zamawiają-cy nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Ogłoszenie o zamówieniu za-mieszczone na stronie internetowej Zamawiającego nie zawiera tych zapisów. W związku z tym nie wymaga wprowadzenia zmiany zmiany.
    Ogłoszenie w sprawie zmiany ogłoszenia o zamówieniu zostało zamieszczone w Biu-letynie Zamówień Publicznych dnia 01.07.2013 r. Nr 252798 -2013.

    Bliżyn, dnia 01.07.2013 r.


    Data wprowadzenia: 2013-07-01 1214
    Data upublicznienia: 2013-07-01
    Art. czytany: 3966 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2013-07-01
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn