| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Przetargi   Przetargi - rok 2013
 |  
| 
 |  
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
  na zadanie Nr 6/2013 pn. „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn”
  O G Ł O S Z E N I E 
 
Gmina Bliżyn informuje, że w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Nr 6/2013 pn. „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę oznaczoną nr 5 złożoną przez firmę: 
Obsługa i Realizacja Inwestycji  
„CELIS” Janusz Kowalczyk 
Niekłań Wielki ul. Partyzantów 75 
26-220 Stąporków 
za cenę brutto: 35.055,00 zł. 
 
Uzasadnienie wyboru oferty: najkorzystniejsza oferta - najniższa cena, najwyższa ocena punktowa. 
 
Streszczenie oceny ofert 
 Oznaczenie oferty Nr |  Nazwa i adres Wykonawców |  Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena |  Łączna punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium |  | 2 |  Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek 25-112 Kielce ul. Wapiennikowa 19A | 272,45 | 272,45 |  | 4 |  INIKO Sp. z o.o. 35-303 Rzeszów ul. Zagłoby 8/L3 | 118,75 | 118,75 |  | 5 |  Obsługa i Realizacja Inwestycji „CELIS” Janusz Kowalczyk Niekłań Wielki ul. Partyzantów 75, 26-220 Stąporków  | 500,00 | 500,00 |  | 6 |  Przedsiębiorstwo Inwestycji i Budownictwa w Kielcach Sp. z o.o. 25-002 Kielce ul. Sienkiewicza 53 | 336,90 | 336,90 |  
  
Oferta oznaczona nr 1 złożona przez firmę GRI Generalny Realizator Procesu Inwestycyjnego Sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 6, 31-826 Kraków oraz oferta oznaczona nr 3 złożona przez firmę Dariusz Winiarski „Darvin”, 28-200 Staszów ul. Langiewicza 13/55 zostały wykluczone z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ w ofertach tych brak jest wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.  
Wykonawca który złożył ofertę oznaczoną nr 1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdz. III ust. 3 pkt.3.2 SIWZ dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien do oferty dołączyć niezbędne, wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 
Załączony do oferty oznaczonej nr 1 wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia –zał. nr 4 nie zawierał wszystkich informacji dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca nie wykazał, że wskazany w ofercie inspektor nadzoru w specjalności sieci i instalacji sanitarnych (wod – kan.) pełnił funkcję inspektora nadzoru nad inwestycją o wartości robót budowlanych całego zamówienia (brutto) nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł. 
Dlatego też, działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający pismem znak: IK.271.3.5.2013 z dnia 01.08.2013r. (które firma otrzymała: fax – 01.08.2013r., oryginał pisma – 02.08.2013r.) wezwał Wykonawcę do złożenia w terminie 3 dni od daty otrzymania niniejszego pisma uzupełnionego załącznika nr 4 w celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.2 SIWZ. 
W związku z tym, iż pismo Wykonawcy w sprawie uzupełnionego wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wpłynęło do Zamawiającego w dniu 06.08.2013r. tj. po wyznaczonym terminie na uzupełnienie oferty, Zamawiający uznał, że Wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu co spowodowało jego wykluczenie na podstawie art. 24.ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. 
W związku z powyższym na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznano za odrzuconą. 
	Dlatego też, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych zamawiający odrzucił ofertę oznaczoną nr 1 złożoną przez firmę GRI Generalny Realizator Procesu Inwestycyjnego Sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 6, 31-826 Kraków ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
	Wykonawca który złożył ofertę oznaczoną nr 3 w celu potwierdzenia spełnienia warunków o którym mowa w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ dotyczących odpowiednio: posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien do oferty dołączyć niezbędne, wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków.  
Ponadto Wykonawca w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp winien przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
Wykonawca do oferty nie dołączył wymaganych oświadczeń i dokumentów wykazanych wyżej. 
Dlatego też, działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający pismem znak: IK.271.3.6.2013 z dnia 01.08.2013r. (które firma otrzymała: fax – 01.08.2013r., oryginał pisma – 02.08.2013r.) wezwał Wykonawcę do złożenia w terminie 3 dni od daty otrzymania niniejszego pisma dokumentów dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj.: 
1.	Posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.: 
Wykonawca winien wykazać, że pełnił z należytą starannością nadzór inwestorski (zakończony) nad: 
- przynajmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 7 km ( w jednym zadaniu) z uwzględnieniem budowy przepompowni ścieków; 
- przynajmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości brutto robót budowlanych nie mniejszą niż 5 milionów zł. Spełnienie w/w warunków mogło być wykazane w jednym zrealizowanym zadaniu. 
Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia był wykaz wykonanych, głównych usług, polegających na nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane – wykazanych we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.  
Do wykazu należało dołączyć dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski był pełniony z należytą starannością. 
2.	Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia które będą inspektorami nadzoru w specjalności: 
- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie robót drogowych. 
Wykonawca winien wykazać, że osoba przewidziana jako inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych posiada, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w przedmiotowym zakresie oraz, że pełniła funkcję inspektora nadzoru nad inwestycją o wartości robót budowlanych całego zamówienia (brutto) nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł. 
Wykonawca winien wykazać, że osoby przewidziane jako inspektorzy nadzoru w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie robót drogowych posiadają, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektów nadzoru w przedmiotowych specjalnościach. 
Osoby w/w winny przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.  
Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku dotyczącego posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia był wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności zdolnych do pełnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie: sieci i instalacji sanitarnych (wod. – kan.), sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie robót drogowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wykazanych we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie tym należało potwierdzić, co najmniej spełnienie warunków określonych w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.2 SIWZ.  
Do oferty należało złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 
Ponadto Zamawiający wezwał wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów dotyczących potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp dotyczących: 
-aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
	Wykonawca na wezwanie zamawiającego nie udzielił odpowiedzi – nie uzupełnił brakujących oświadczeń i dokumentów.  
	W związku z powyższym na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznano za odrzuconą. 
	Dlatego też, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych zamawiający odrzucił ofertę oznaczoną nr 3 złożoną przez firmę Dariusz Winiarski „Darvin” z siedzibą 28-200 Staszów ul. Langiewicza 13/55 ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
	Umowa o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn” zostanie zawarta po upływie 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 
  Data wprowadzenia: 2013-08-14 0909 Data upublicznienia: 2013-08-14 Art. czytany: 5312 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Gminy w Bliżynie 
czynny w godz.: 
poniedziałek - piątek: 730 - 1530 
 
Urząd Stanu Cywilnego 
Dowody osobiste 
Ewidencja Ludności 
godz. przyjęć 
poniedziałek 745 - 1500 
wtorek-piątek 745 - 1400 
 
Kasa godziny otwarcia: 
| Poniedziałek | 830-1430 |  | Wtorek | 800-1200 |  | Środa | 800-1400 |  | Czwartek | 800-1200 |  | Piątek | 800-1200 |  
  
 
adres skrytki ESP na platformie ePUAP: 
/1cqce463n2/skrytka 
 
 Dziennik Ustaw 
 Monitor Polski 
 
Nr rachunku bankowego: 
Konto do opłat różnych 
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001  
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn  
 
Nr rachunku bankowego: 
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci) 
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061  
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn 
 |  
| 
 |  
 
 |