(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXXII/06 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 czerwca 2006r. w Szkole Podstawowej w Odrowążku

    Na ogólną liczbę 15 radnych na sesji obecnych było 14 radnych /nieobecny radny Paweł Żak/.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    2. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    3. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    5. Pani Anna Kowalik – inspektor ds. obsługi Rady
    6. Pan Zdzisław Kuźdub – inspektor ds. p.poż.
    7. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    8. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    9. Pan Mirosław Owczarek - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    10. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    11. Ksiądz Andrzej Olszewski – Proboszcz Parafii Rzymsko-Katolickiej w Odrowążku
    12. Pan Piotr Zalega – radny powiatowy
    13. Pani Zofia Nowak – Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    14. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie
    15. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    16. Pani Bożena Zep-Nowek – przedstawiciel pracowników oświaty NSZZ „Solidarność” w Skarżysku-Kam.
    17. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    18. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności.

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XXXI sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o działalności opieki zdrowotnej za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji,
    e/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2005 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.

    7. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Kierownika Ośrodka,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Informacja o działalności straży pożarnej za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    9. Informacja o działalności szkół za miniony rok szkolny 2005/2006:
    a/ wystąpienia Dyrektorów szkół,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2006,
    b/ ustalenia Regulaminu zbiorowego dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie gminy Bliżyn,
    c/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy, /działka nr 1600/,
    d/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy, /działka nr 954/2/,
    e/ dokonania zamiany gruntów,
    f/ zmiany Uchwały Nr XI/78/03 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 15 grudnia 2003r. w sprawie celowości rozbudowy sieci wodociągowej na terenie gminy Bliżyn,
    g/ zmiany Uchwały Nr XXVI/214/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 26 października 2005r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia między Gminą Bliżyn i Gminą Skarżysko-Kamienna dotyczącego zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów w Skarżysku-Kamiennej „Łyżwy”,
    h/ zmiany w składzie osobowym Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.

    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Całość protokołu w załączniku


    Data wprowadzenia: 2006-08-11 1209
    Data upublicznienia: 2006-08-11
    Art. czytany: 5827 razy

    » Protokół z sesji - rozmiar: 344064 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn