(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXXII/06 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 czerwca 2006r. w Szkole Podstawowej w Odrowążku

    Na ogólną liczbę 15 radnych na sesji obecnych było 14 radnych /nieobecny radny Paweł Żak/.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    2. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    3. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    5. Pani Anna Kowalik – inspektor ds. obsługi Rady
    6. Pan Zdzisław Kuźdub – inspektor ds. p.poż.
    7. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    8. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    9. Pan Mirosław Owczarek - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    10. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    11. Ksiądz Andrzej Olszewski – Proboszcz Parafii Rzymsko-Katolickiej w Odrowążku
    12. Pan Piotr Zalega – radny powiatowy
    13. Pani Zofia Nowak – Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    14. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie
    15. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    16. Pani Bożena Zep-Nowek – przedstawiciel pracowników oświaty NSZZ „Solidarność” w Skarżysku-Kam.
    17. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    18. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności.

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XXXI sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o działalności opieki zdrowotnej za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji,
    e/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2005 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.

    7. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Kierownika Ośrodka,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Informacja o działalności straży pożarnej za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    9. Informacja o działalności szkół za miniony rok szkolny 2005/2006:
    a/ wystąpienia Dyrektorów szkół,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2006,
    b/ ustalenia Regulaminu zbiorowego dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie gminy Bliżyn,
    c/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy, /działka nr 1600/,
    d/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy, /działka nr 954/2/,
    e/ dokonania zamiany gruntów,
    f/ zmiany Uchwały Nr XI/78/03 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 15 grudnia 2003r. w sprawie celowości rozbudowy sieci wodociągowej na terenie gminy Bliżyn,
    g/ zmiany Uchwały Nr XXVI/214/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 26 października 2005r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia między Gminą Bliżyn i Gminą Skarżysko-Kamienna dotyczącego zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów w Skarżysku-Kamiennej „Łyżwy”,
    h/ zmiany w składzie osobowym Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.

    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Całość protokołu w załączniku


    Data wprowadzenia: 2006-08-11 1209
    Data upublicznienia: 2006-08-11
    Art. czytany: 5825 razy

    » Protokół z sesji - rozmiar: 344064 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn