(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia na zadanie nr 5/2010

    OGŁOSZENIE
    Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych( t.j.: Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Bliżyn unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie nr 5/2010 zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności informacji podanych w warunkach udziału w postępowaniu:
    1. W ogłoszeniu zamieszczonym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, na stronie internetowej Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego zawarto informację:
    „W sekcji III.2.3) określającej warunki udziału „Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów” w pkt. 1.1) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej usługi zimowego utrzymania dróg w minimum dwóch sezonach zimowych o długości min. 80 km w każdym sezonie.”
    2. W SIWZ załączonej do ogłoszenia zawarto informację:
    „W sekcji VIII ust. 2 pkt. 2.2 posiadanie wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej usługi zimowego utrzymania dróg w minimum dwóch sezonach zimowych o długości min. 60 km w każdym sezonie.
    Powyższa nieścisłość w informacjach zamieszczonych w ogłoszeniu i SIWZ prowadzi do unieważnienia postępowania, ponieważ ma charakter nieusuwalny. Zamawiający zauważył ją w dniu 13.10.2010r., tj. po terminie składania ofert i ich otwarciu. Podanie potencjalnym oferentom sprzecznych informacji na temat warunków udziału w postępowaniu mogło skutkować naruszeniem art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 Pzp. w aspekcie przeprowadzenia postępowania w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji. Powyższa wada może więc w sposób oczywisty wypaczyć wynik postępowania, ponieważ potencjalni wykonawcy nie spełniający warunku określonego w ogłoszeniu mogli nie przystąpić do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zawarcie umowy może więc rodzić skutki w postaci dochodzenia jej nieważności lub unieważnienia przez wykonawców na podstawie odrębnych przepisów, tj. art. 705 k.c. – czego w przypadku wad innych niż określone w art. 146 ustawy prawo zamówień publicznych nie zabrania. Zamawiający uznał więc, że wada ta może spowodować unieważnienie umowy (również przez Sąd na wniosek Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych) i stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania.

    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2010-10-15 0842
    Data upublicznienia: 2010-10-15
    Art. czytany: 4295 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn