(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • Zapytanie cenowe poniżej 14 000 Euro - obsługa prawna

    Bliżyn 20.12.2010r.

    Zn: OR 1162/6/10


    Zapytanie cenowe poniżej 14 000 Euro



    Zapraszam do złożenia oferty na świadczenie obsługi prawnej Gminy Bliżyn i jednostek podporządkowanych gminie.

    1.Termin realizacji zamówienia: 05.01- 31.12. 2011r.

    2.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn w terminie do dnia 4 stycznia 2011r. Do godz. 1300.

    3.Otwarcie ofert nastąpi 4 stycznia 2011r. Godz. 1315.

    4.Forma świadczenia usługi – umowa zlecenia z radcą prawnym lub Kancelarią prawną.

    5.Wymagania niezbędne:
    - udokumentowany wpis na listę radców prawnych,
    - udokumentowane 3 letnie lub dłuższe doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego

    6. Zakres zlecenia:
    1) opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów ustaw rady gminy i zarządzeń wójta,
    2) opiniowanie zawieranych umów i porozumień,
    3) opiniowanie wydawanych decyzji i postanowień oraz zawieranych ugód,
    4) sporządzanie opinii prawnej w zakresie spraw wynikających z bieżącej pracy urzędu lub jednostek organizacyjnych gminy,
    5) udzielanie wyjaśnień i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie stosowania przepisów prawa
    6) informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach w zakresie działalności gminy,
    7) informowanie wójta lub sekretarza o stwierdzonych uchyleniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
    8) opiniowanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w udzielanych zamówieniach publicznych ,
    9) nadzór prawny nad egzekucją należności gminy,
    10) udział w sesjach rady gminy,
    11) reprezentowanie organów gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi.

    7. Warunki zlecenia:
    1) doradztwo prawne udzielane będzie w siedzibie urzędu w każdą środę w godz. 900-1530,
    2) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany ustalonego dnia za zgodą zleceniodawcy
    3) udział w sesji lub postępowaniu sądowym nie powoduje obniżenia wymiaru doradztwa o którym mowa w pkt. 1
    4) w sprawach pilnych ustala się możliwość konsultacji telefonicznej,
    5) koszt niezbędnych opłat i wpisów sądowych będzie ponosił zleceniodawca,
    6) w przypadku zasądzenia w postępowaniu sądowym kosztów zastępstwa procesowego na rzecz zleceniobiorcy, kwota zostanie wypłacona zleceniodawcy po jej dobrowolnej wpłacie lub wyegzekwowaniu od dłużnika.

    8. Treść oferty:
    1) nazwa i adres zleceniodawcy,
    2) NIP,
    3) REGON,
    4) nr rachunku bankowego,
    5) oświadczenie o akceptacji zakresu i warunków zlecenia,
    6) dokumenty potwierdzające wymaganie niezbędne,
    7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach ofertowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. 2 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
    8) cena usługi: cena netto + obowiązujący podatek VAT.

    9. Osoba uprawniona do kontaktu:
    Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    tel. 41 25-41-800 w godz. 900-1400.


    Data wprowadzenia: 2010-12-21 1235
    Data upublicznienia: 2010-12-21
    Art. czytany: 5869 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr XI/03 z dnia 15.12.2003 r.
    Uchwały z sesji nr XII/04 z dnia 6.02.2004 r.
    Uchwały z sesji nr XIII/04 z dnia 27 kwietnia 2004 r.
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XIV/04 z dnia 12 czerwca 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XV/04 z dnia 24 czerwca 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XVI/04 z dnia 2 września 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XVII/04 z dnia 27 pażdziernika 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XVIII/04 z dnia 14 grudnia 2004 r.
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIX/04 z dnia 29 grudnia 2004 r.
    Uchwały z sesji nr XX/05 z dnia 17.02.2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXI/05 z dnia 30.03.2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXII/05 z dnia 28 kwietnia 2005 r.
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIII/05 z dnia 13 czerwca 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/05 z dnia 24 czerwca 2005 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/05 z dnia 30 sierpnia 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/05 z dnia 26 października 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/05 z dnia 14 grudnia 2005 r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/06 z dnia 6 lutego 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXX/06 z dnia 5 kwietnia 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/06 z dnia 27 kwietnia 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/06 z dnia 29 czerwca 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/06 z dnia 19 lipca 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/06 z dnia 31 sierpnia 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/06 z dnia 15 września 2006 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/06 z dnia 25 października 2006 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie zmiany Uchwały nr XXII/196/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 28 kwietnia 2005r. w sprawie określania ogólnych zasad realizacji budowy wodociągu na terenie gminy Bliżyn.
    » w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy.
    » w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy.
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2006
    » w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w banku krajowym.
    » w sprawie wysokości stawek podatku od nieruchomości
    » zmieniająca uchwałę Nr XVIII/169/04 z dnia 14 grudnia 2004 roku w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości.
    » w sprawie rozpatrzenia skargi Pani Bożenny Zep-Nowek na Wójta Gminy Bliżyn.
    » w sprawie rozpatrzenia skargi Pana Tomasza Bąka na bezczynność Wójta Gminy Bliżyn.
    » w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn