|
|
|
|
Nabór na wolne stanowiska
|
|
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości budżetowej
Urząd Gminy w Bliżynie
ul. Kościuszki 79a
26-120 Bliżyn
Wójt Gminy Bliżyn
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
podinspektor ds. księgowości budżetowej
I. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe ekonomiczne; specjalność rachunkowość lub finanse publiczne,
2) umiejętność obsługi komputera,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
4) obywatelstwo polskie,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6) znajomość ustaw i innych przepisów oraz umiejętność ich interpretacji min:
a) kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawa o rachunkowości,
c) ustawa o finansach publicznych,
d) ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
e) ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
f) ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
g) ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
h) rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
i) rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
j) ustawy o samorządzie gminnym,
k) ustawa o pracownikach samorządowych
l) instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin,
II. Wymagania dodatkowe (pożądane):
1) doświadczenie w księgowości budżetowej z co najmniej 3 letnim stażem pracy,
2) ukończone szkolenia i kursy związane z samorządem i administracją,
3) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
4) znajomość programów biurowych Office: Word i Excel.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, dokonywanie ich umorzenia oraz aktualizacji wyceny,
b) prowadzenie księgi inwentarzowej zbiorczej dla pozostałych środków trwałych w podziale na miejsca użytkowania i osoby materialnie odpowiedzialne,
c) prowadzenie inwentaryzacji na podstawie uwzględnienia sald dotyczących kontrahentów, weryfikacji stanów ewidencyjnych, dokonywanie wyceny środków majątkowych oraz rozliczanie inwentaryzacji i ustalanie różnic inwentaryzacyjnych na podstawie spisu z natury,
d) prowadzenie kontroli legalności operacji i rzetelności dokumentów powodujących powstanie zobowiązań w zakresie wydatków z funduszu sołeckiego,
e) sporządzanie wniosków o zwrot wydatków dotyczących funduszu sołeckiego,
f) sporządzanie list płac wynagrodzeń dla pracowników urzędu, zasiłków z ubezpieczenia społecznego, wynagrodzeń z tytułu umów zlecenia,
g) prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń,
h) prowadzenie w imieniu płatnika spraw wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz aktów wykonawczych do ustawy,
g) obliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, terminowe przekazywanie informacji podatkowych, dokonywanie rocznego obliczania podatku oraz współpraca z urzędami skarbowymi,
h) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej w/w spraw.
IV. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV)
2) list motywacyjny
3) dokument potwierdzający wykształcenie
4) dokumenty potwierdzające staż pracy
5) kwestionariusz osobowy
6) oświadczenie o stanie zdrowia
7) oświadczenie o niekaralności
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub wysłać pocztą w teczce lub kopercie zaopatrzoną dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. księgowości budżetowej”
w terminie do dnia 19 sierpnia 2011 roku do godz. 15oo (decyduje data wpływu do urzędu)
Informacje dla kandydatów:
*Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
*Etapy naboru:
- ogłoszenie o naborze
- składanie dokumentów aplikacyjnych
- wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym)
- końcowa selekcja kandydatów, indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję
- sporządzenie protokółu z przeprowadzonego naboru
- podjęcie decyzji o zatrudnieniu
- ogłoszenie wyników naboru
*informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Bliżynie.
Bliżyn dnia 3.08.2011r.
Data wprowadzenia: 2011-08-03 1333 Data upublicznienia: 2011-08-03 Art. czytany: 8232 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy w Bliżynie
czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530
Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności
godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400
Kasa godziny otwarcia:
Poniedziałek | 830-1430 | Wtorek | 800-1200 | Środa | 800-1400 | Czwartek | 800-1200 | Piątek | 800-1200 |
adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
|
|
|