(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXIV/05 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 24 czerwca 2005r. w Szkole Podstawowej w Mroczkowie.

    P r o t o k ó ł Nr XXIV/05
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 24 czerwca 2005r. w Szkole Podstawowej w Mroczkowie.


    Na sesji obecni byli wszyscy radni tj. 15 osób.
    Ponadto udział w obradach sesji wzięli:
    1/ Pan Wiesław Stępień – Przewodniczący Rady Powiatu Skarżyskiego
    2/ Pani Dorota Żak – Radna Powiatu Skarżyskiego
    3/ Pan Piotr Zalega – Dyrektor SP ZOZ w Bliżynie i zarazem radny powiatowy
    4/ Pani Zofia Nowak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    5/ Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    6/ Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    7/ Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    8/ Pan Andrzej Kurpeta – Prezes Zarządu Oddziału ZNP w Bliżynie
    9/ Ks. Prałat Jerzy Karbownik – Kustosz Sanktuarium Matki Bożej Ostrobramskiej w Skarżysku-Kam.
    10/ Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    11/ Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    12/ Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    13/ Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    14/ Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    15/ Pani Anna Kowalik – Obsługa Rady Gminy
    16/ Pani Katarzyna Cichocka – prac. UG ds. planowania przestrzennego
    17/ Pan Zdzisław Kuźdub – inspektor ds. p.poż w UG
    18/ Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    19/ Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    20/ Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołu z obrad XXII i XXIII sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.
    4. Wystąpienia zaproszonych gości.
    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie za 2004 rok:
    a/ wystąpienie Kierownika Ośrodka,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    7. Informacja o działalności opieki zdrowotnej za 2004 rok:
    a/ wystąpienie Kierownika SP ZOZ,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych, oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji,
    e/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2004 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.
    8. Informacja o działalności straży pożarnej za 2004 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    9. Podjęcie protestu Rady Gminy w Bliżynie w sprawie zmian przepisów prawnych określających zasady przyznawania uczniom stypendiów socjalnych.
    10. Podjęcie apelu Rady Gminy w Bliżynie o zmianę prawa oświatowego.
    11. Informacja o działalności szkół za miniony rok szkolny 2004/2005:
    a/ wystąpienia Dyrektorów Szkół,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    12. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2004 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie,
    b/ miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Bliżyn 1” na obszarze gminy Bliżyn,
    c/ wyrażenia opinii do projektu planu aglomeracji Bliżyn,
    d/ zasad wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości na okres dłuższy niż trzy lata oraz ustalenia minimalnych stawek czynszu,
    e/ sprzedaży lokalu mieszkalnego w budynku nr 2 w Sołtykowie – obręb Płaczków, gm.Bliżyn,
    f/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok.
    13. Zatwierdzenie protokołu z kontroli Komisji Rewizyjnej w zakresie realizacji opłaty za pobór wody za 2004 rok.
    14. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    15. Zamknięcie obrad sesji.


    Data wprowadzenia: 2005-08-16 1159
    Data upublicznienia: 2005-08-16
    Art. czytany: 4137 razy

    » Pełna treść Protokołu z Sesji - rozmiar: 171008 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2005-08-16
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn