(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XV/2008 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 kwietnia 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XV/2008
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 kwietnia 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecni byli wszyscy radni.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pani Maria Zuba – Posłanka na Sejm RP
    2. Pan Jerzy Żmijewski – Starosta Powiatu Skarżyskiego
    3. Pan Zenon Nowakowski – Kierownik Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Skarżysku-Kam., radny powiatowy
    4. Pan Roman Białek – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kam.
    5. Pan Marcin Sałata – Kierownik Działu Promocji Zatrudnienia
    6. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    7. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    8. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    9. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Społecznej w Bliżynie
    10. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    11. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    12. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności
    13. Mieszkańcy gminy

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XIII i XIV sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Informacja o działalności opieki zdrowotnej za 2007 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    6. Informacja o realizacji podatków i opłat za 2007 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    7. Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu gminy za 2007 rok i udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ podjęcie uchwał w sprawach: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2007 rok oraz absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn.

    8. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ zmiany Uchwały Nr X/60/2007 z dnia 25 października 2007r. w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
    b/ zmiany uchwały Nr VII/59/03 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 3 września 2003r. w sprawie ustalenia diet dla sołtysów,
    c/ wysokości składki członkowskiej w stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania „U źródeł”,
    d/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Brzeście, na obszarze gminy Bliżyn,
    e/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części sołectwa Bliżyn – „Bliżyn 3”, na obszarze gminy Bliżyn,
    f/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Bliżyn”,
    g/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Brzeście”,
    h/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Górki”,
    i/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Zbrojów”,
    j/ przyjęcia sprawozdania z realizacji planu gospodarki odpadami dla Związku Międzygminnego „Utylizator” za lata 2004-2006 w części dotyczącej Gminy Bliżyn,
    k/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008,
    l/ ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych gminy Bliżyn.

    9. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    10.Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    11.Zamknięcie obrad sesji.

    W załączeniu cała treść protokołu.


    Data wprowadzenia: 2008-06-24 1105
    Data upublicznienia: 2008-06-24
    Art. czytany: 3698 razy

    » Protokół z sesji z 29 kwietnia 2008 r. - rozmiar: 202983 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn