(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XIX/2008 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 22 października 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XIX/2008
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 22 października 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecni byli wszyscy radni.

    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pani Anna Chrzanowska – Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Skarżysku-Kam.
    2. Pan Zenon Nowakowski i Pan Michał Jędrys – Radni Powiatu Skarżyskiego
    3. Pan Jan Maćkowiak – Zastępca Dyrektora MKS w Skarżysku-Kam.
    4. Pani Emilia Kupis – Prezes Lokalnej Grupy Działania
    5. Pan Rafał Graczkowski – Konsorcjum Inicjatywa Lokalna
    6. Pan Mariusz Walachnia – Wójt Gminy
    7. Pani Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    8. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    9. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    10. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny
    11. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    12. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    13. Pan Henryk Żak – Dyrektor szkoły Podstawowej w Sorbinie
    14. Pani Zofia Nowak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    15. Pani Anna Jaros –Urbaniak – Dyrektor SP ZOZ w Bliżynie
    16. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    17. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    18. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XVIII sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o stanie sanitarno-higienicznym gminy:
    a/ wystąpienie Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Skarżysku-Kam.,
    b/ wystąpienie Wójta Gminy,
    c/ stanowisko Komisji ds. Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.

    7. Ocena działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za miniony okres 2008 roku:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Informacje o złożonych oświadczeniach majątkowych.

    9. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ zatwierdzenia projektu systemowego pn. „Młodzi przyszłością rodziny – wsparcie osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Bliżyn w latach 2008-2013”,
    b/ zatwierdzenia Lokalnego Programu Rewitalizacji dla miejscowości Bliżyn na lata 2007-2015.
    c/ określenia zasad zbycia, wydzierżawienia, wynajęcia lub użyczenia aktywów trwałych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie,
    d/ określenia zasad zakupu lub przyjęcia darowizny aparatury i sprzętu medycznego oraz ich przeznaczenia i standardu,
    e/ wyrażenia opinii dotyczącej wniosku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu o uznanie lasów za ochronne,
    f/ zbycia nieruchomości w drodze bezprzetargowej,
    g/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008,
    h/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu sołectwa Bliżyn – „Bliżyn 3”, na obszarze gminy Bliżyn,
    i/ zmiany Uchwały Nr XVII/111/2008 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 31 lipca 2008 roku w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec Wójta.

    10. Zatwierdzenie protokołu Komisji Rewizyjnej z kontroli przeprowadzonej w Gminnym Ośrodku Kultury w Bliżynie w dniu 16 września 2008r. w zakresie gospodarki finansowej za miniony okres 2008r.

    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Protokólant
    Anna Kowalik


    Data wprowadzenia: 2008-12-05 1318
    Data upublicznienia: 2008-12-05
    Art. czytany: 3481 razy

    » Protokół z sesji z 22 październiak 2008 r. - rozmiar: 155640 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2008-12-05
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn