(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» WYKAZ DZIENNYCH OPIEKUNÓW
A» OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Bliżyn z dnia 27.11.2024 r.
A» X sesja Rady Gminy Bliżyn - 27 listopada 2024 r. - imienne wykazy głosowań
A» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia na zadanie nr 5/2010

    OGŁOSZENIE
    Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych( t.j.: Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Bliżyn unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie nr 5/2010 zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności informacji podanych w warunkach udziału w postępowaniu:
    1. W ogłoszeniu zamieszczonym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, na stronie internetowej Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego zawarto informację:
    „W sekcji III.2.3) określającej warunki udziału „Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów” w pkt. 1.1) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej usługi zimowego utrzymania dróg w minimum dwóch sezonach zimowych o długości min. 80 km w każdym sezonie.”
    2. W SIWZ załączonej do ogłoszenia zawarto informację:
    „W sekcji VIII ust. 2 pkt. 2.2 posiadanie wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej usługi zimowego utrzymania dróg w minimum dwóch sezonach zimowych o długości min. 60 km w każdym sezonie.
    Powyższa nieścisłość w informacjach zamieszczonych w ogłoszeniu i SIWZ prowadzi do unieważnienia postępowania, ponieważ ma charakter nieusuwalny. Zamawiający zauważył ją w dniu 13.10.2010r., tj. po terminie składania ofert i ich otwarciu. Podanie potencjalnym oferentom sprzecznych informacji na temat warunków udziału w postępowaniu mogło skutkować naruszeniem art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 Pzp. w aspekcie przeprowadzenia postępowania w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji. Powyższa wada może więc w sposób oczywisty wypaczyć wynik postępowania, ponieważ potencjalni wykonawcy nie spełniający warunku określonego w ogłoszeniu mogli nie przystąpić do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zawarcie umowy może więc rodzić skutki w postaci dochodzenia jej nieważności lub unieważnienia przez wykonawców na podstawie odrębnych przepisów, tj. art. 705 k.c. – czego w przypadku wad innych niż określone w art. 146 ustawy prawo zamówień publicznych nie zabrania. Zamawiający uznał więc, że wada ta może spowodować unieważnienie umowy (również przez Sąd na wniosek Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych) i stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania.

    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2010-10-15 0842
    Data upublicznienia: 2010-10-15
    Art. czytany: 4302 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2010-10-15
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn