(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
ZARZĄDZENIE Nr 16/2011 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie powołania komisji do dokonania przeglądu dokumentacji niejawnej oznaczonej klauzulą „zastrzeżone” w Urzędzie Gminy w Bliżynie oraz dokonania czynności związanych z likwidacją Kancelarii Tajnej .

Z dnia: 23.03.2011 r.

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt. 2 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz na podstawie art.42 ust. 6 oraz art.181 ust.1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 poz.1228, postanawiam co następuje:


§1 1. Z uwagi na zmianę z dniem 1 stycznia 2011 r. przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych postanawiam dokonać likwidacji kancelarii tajnej w Urzędzie Gminy w Bliżynie.
2. Prowadzenie ewidencji materiałów niejawnych oraz wszelkich spraw związanych z rejestrowaniem, wydawaniem dokumentów niejawnych powierzam pracownikowi ds. prowadzenia kancelarii materiałów zastrzeżonych posiadającemu stosowne uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „zastrzeżone”.

§2 Celem dokonania właściwego przeglądu dokumentacji niejawnej , powołuję komisję w składzie:
1. Barbara Stachera.- przewodniczący,
2. Marzena Jeżewska-Boczek- członek,
3. Marta Ziomek- członek.

§ 3 W związku z likwidacją kancelarii Tajnej :
1. Komisja dokona przeglądu dokumentów niejawnych i dokona sprawdzenia stanu ewidencyjnego i stanu faktycznego , w tym pieczęci i stempli,
2. Komisja dokona przeglądu dokumentów niejawnych zgromadzonych w Kancelarii.
a. Dokumenty posiadające wartość archiwalną dla których minął ustawowy okres ochrony , zakwalifikuje do przekazania do archiwum zakładowego po uprzednim przedłożeniu Wójtowi Gminy do zatwierdzenia.
b. Dokumenty nie posiadające wartości archiwalnej , dla których minął ustawowy okres ochrony, zakwalifikuje do zniszczenia z uwzględnieniem obowiązujących
przepisów ustawy z dnia 14 stycznia 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2006 r. Nr 97,poz.673,z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

§ 4 Komisja przeprowadzi czynności w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.12.2011 r.

§ 5 Dokumenty zakwalifikowane przez Komisję do przekazania do archiwum zakładowego po naniesieniu odpowiednich zmian i adnotacji na dokumentach oraz dziennikach ewidencyjnych , pracownik wymieniony w §1 ust.2 skompletuje w teczkach tematycznych i po ich opisaniu przekaże za pokwitowaniem do archiwum zakładowego jako sprawy jawne.

§ 6 1.Sprawozdanie z dokonanych czynności Przewodniczący komisji przedłoży Wójtowi Gminy w terminie 14 dni od daty zakończenia pracy komisji , nie później jednak niż do dnia 14.01.2012 r.
2.W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości Komisja określi termin ich usunięcia.

§ 7 Nadzór nad skuteczną realizacją niniejszego zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi ds. ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

§ 8 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

wójt Gminy Bliżyn
(-) Mariusz Waalchnia


Data wprowadzenia: 2011-04-01 1032
Data upublicznienia: 2011-04-01
Art. czytany: 1945 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Bliżynie

czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530

Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności

godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400

Kasa godziny otwarcia:

Poniedziałek830-1430
Wtorek800-1200
Środa800-1400
Czwartek800-1200
Piątek800-1200


adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka

Dziennik Ustaw
Monitor Polski

Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn