|
|
|
|
|
|
ZARZĄDZENIE Nr 55/09 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie powołania komisji likwidacyjnej.
Z dnia: 27 listopada 2009r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym (Dz. U. Nr 191, poz. 1957) zarządza się, co następuje:
§ 1.Powołuje się komisję likwidacyjną uprawnioną do stwierdzenia i likwidacji przedmiotów nietrwałych w Urzędzie Gminy w następującym składzie:
1) Marta Ziomek - przewodnicząca komisji
2) Andrzej Pietrzyk - zastępca przewodniczącej komisji
3) Bożena Chyb - członek komisji
4) Katarzyna Lorek - członek komisji
§ 2.Zadaniem komisji dokonującej wybrakowania jest:
1) sprawdzenie, czy przedmioty przedstawione do likwidacji są własnością urzędu i czy są zaewidencjonowane,
2) sprawdzenie ilości i jakości tych przedmiotów,
3) określenie przydatności do dalszego użytkowania, jeżeli przedmiot posiadałby cechy dalszego użytkowania – według oceny komisji,
4) określenie sposobu dalszego postępowania z wybrakowanymi przedmiotami,
5) określenie przyczyny wybrakowania (wycofania z użytkowania) np. normalne zużycie, zniszczenie wskutek transportu itp. Jeżeli przyczyną wybrakowania (wycofania z użytkowania) nie było normalne zużycie określone normami, komisja ma prawo zaznaczyć to w protokóle celem przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.
§ 3.Po zakończeniu prac związanych z wybrakowaniem przedmiotów komisja sporządza protokół, który po zatwierdzeniu przez Wójta Gminy stanowi podstawę do przeprowadzenia zmian w ewidencji tych przedmiotów.
§ 4.Przedmioty, które zostały wybrakowane (umieszczone w protokóle likwidacji) jako nie nadające się do dalszego użytkowania i remontu, po zatwierdzeniu protokółu powinny być pozbawione cech użyteczności czyli zlikwidowane.
§ 5.Z przeprowadzonych czynności likwidacyjnych komisja sporządza protokół w dwóch egzemplarzach, z których jeden przekazuje dla osoby materialnie odpowiedzialnej, drugi dla stanowiska księgowości budżetowej.
§ 6.Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 7.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Bliżyn
(-) Mariusz Walachnia
Data wprowadzenia: 2009-12-02 1414 Data upublicznienia: 2009-12-02 Art. czytany: 2098 razy
|
Wiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy w Bliżynie
czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530
Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności
godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400
Kasa godziny otwarcia:
Poniedziałek | 830-1430 | Wtorek | 800-1200 | Środa | 800-1400 | Czwartek | 800-1200 | Piątek | 800-1200 |
adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
|
|
|