(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdania finansowe Gminy Bliżyn za rok 2023
A» Informacja o zaktualizowanej podstawowej kwoty dotacji, [...] w Gminie Bliżyn na rok 2024
A» Projekt uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Bliżyn
A» Projekt uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Bliżyn
A» Informacja Wójta Gminy Bliżyn o pierwszej sesji Rady Gminy Bliżyn
  • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • Deklaracja dostępności

    Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bliżyn


    Urząd Gminy Bliżyn zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bliżyn.



         
    • Data publikacji strony internetowej:

    •    
    • Data ostatniej istotnej aktualizacji:


    Status pod względem zgodności z ustawą


       

    Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.


     

    Treści niedostępne


       

                 

    •             dane umieszczone przed dniem 23 września 2020 r. nie podlegają usatwie - wyłączenie na podstawie art. 3 ust. 2
             

    •        

     
     
       

    Wyłączenia


           

                         

    •                 dane umieszczone przed dniem 23 września 2020 r. nie podlegają usatwie - wyłączenie na podstawie art. 3 ust. 2
                 

    •            

     

    Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności



    • Deklarację sporządzono dnia: 

    • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 


     
       

    Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.


     
     

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe



    • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:  Michał Jędrys.

    • E-mail: [email protected]

    • Telefon: 412541800


     

    Każdy ma prawo:



         
    • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

    •    
    • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

    •    
    • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.


    Żądanie musi zawierać:



         
    • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,

    •    
    • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,

    •    
    • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.


    Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.


     

    Skargi i odwołania


    Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:



    • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Bliżyn

    • Adres: Wójt Gminy Bliżyn

      ul. Kościuszki 79A

      26-120 Bliżyn

    • E-mail: [email protected]

    • Telefon: 412541168


    Skargę można złożyć również do  Rzecznika Praw Obywatelskich.


     

    Dostępność architektoniczna


    1. Wejście do budynku dostępne bezpośrednio z chodnika położonego przy ulicy, wejście nie jest niczym ograniczone, szerokie drzwi, z przedsionkiem, nie ma ograniczeń ani stref kontrolnych, nie ma barier architektonicznych przy wejściu do budynku.


    2. Parter oraz piętro bez pośrednich schodków i progów, nie ma progów w drzwiach, wszystkie drzwi mają minimalną szerokość 90 cm, na piętro prowadzą szerokie schody.


    3. Wszystkie pokoje mają widoczne numery, widoczna tablica informacyjna - duży kontrast liter.


    4. Miejsca parkingowe ogólnodostępne, nie ma ogarniczeń w korzystaniu z miejsc parkingowych, łatwe dojście do budynku.


    5. Nie ma ograniczeń w poruszaniu się po budynku z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla.


    6. W przypadku konieczności skorzystania z tłumacza języka migowego - prośba o kontakt i uzgodnienie wizyty z tłumaczem.




    Data wprowadzenia: 2020-09-22 1155
    Data upublicznienia: 2020-09-22
    Art. czytany: 3398 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn