(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Ogłoszenia
  • Ogłoszenie ARiMR

    Placówki ARiMR czynne z zachowaniem zasad bezpieczeństwa

    Od 20 marca w całej Polsce obowiązują ograniczenia związane ze wzrostem zarażeń COVID-19. W związku z tym informujemy, że w placówkach Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zasady obsługi interesantów zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów. Jest to podyktowane troską o zdrowie naszych beneficjentów i pracowników.

    W przypadkach, które nie wymagają osobistej wizyty w placówce ARiMR, zachęcamy do kontaktu z Agencją drogą telefoniczną lub pisemną (za pośrednictwem poczty elektronicznej lub tradycyjnej) - numery telefonów i adresy e-mail są dostępne pod linkiem - otwórz, a także są wywieszone w widocznym miejscu przy wejściu do placówek ARiMR. We wszystkich jednostkach organizacyjnych Agencji udostępnione są wrzutnie, w których możliwe jest pozostawienie dokumentów. Można je również przesłać za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP. Rolnicy, którzy będą chcieli uzyskać informacje o swoich sprawach, a ich wizyta w naszych placówkach nie jest konieczna, mogą otrzymać je telefonicznie, po dokonaniu weryfikacji tożsamości.

    Rolników, którzy zdecydują się na wizytę biurach powiatowych czy oddziałach regionalnych ARiMR, prosimy o stosowanie się do obowiązujących zasad bezpieczeństwa. Należy przede wszystkim zachowywać dystans społeczny, przestrzegać liczby osób znajdujących się w pomieszczeniu, stosować się do oznaczeń umieszczonych w naszych placówkach, a także bezwzględnie używać maseczek zakrywających usta i nos. Prosimy również o korzystanie ze środków dezynfekujących oraz stosowanie się do poleceń pracowników ARiMR.

    Zapewniamy jednocześnie, że Agencja kontynuowała będzie pomoc techniczną przy wypełnianiu e-wniosków o przyznanie dopłat bezpośrednich za 2021 r. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkania na konkretny termin i godzinę, tak aby ograniczyć liczbę osób przebywających w tym samym czasie w jednym miejscu. Przypominamy, że wnioski o dopłaty bezpośrednie od tego roku można składać jedynie za pośrednictwem aplikacji internetowej eWniosekPlus.

    Aktualne informacje o funkcjonowaniu naszych placówek będą publikowane na portalu internetowym ARiMR oraz w mediach społecznościowych Agencji.


    Data wprowadzenia: 2021-03-23 0832
    Data upublicznienia: 2021-03-23
    Art. czytany: 1748 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Maciej Janus
    Rejestr zmian:
    2021-03-23
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Maciej Janus
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Sprawozdania - rok 2004
    A Sprawozdania - rok 2005
    A Sprawozdania - rok 2006
    A Sprawozdania z działalności Wójta - rok 2007
    A Sprawozdania z działalności Wójta - rok 2008
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 27.10.2005 r. DO 14.12.2005 r.
    A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 31.08.2005 r. DO 26.10.2005 r.
    A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 25.06.2005 r. DO 30.08.2005 r.
    A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 29.04.2005 r. DO 24.06.2005 r.
    A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 18.02.2005 r. DO 28.04.2005 r.
    A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 15.12.2004 DO 17.02.2005 r.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn