(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr X/2007 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 25 października 2007 roku

    P r o t o k ó ł Nr X/2007
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 25 października 2007r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecnych było 14 radnych /nieobecny Ryszard Olejarz/.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pani Anna Chrzanowska – Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Skarżysku-Kam.
    2. Pani Marzena Okła-Drewnowicz – Posłanka na Sejm RP
    3. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    4. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    5. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    6. Pani Anna Fonfara – radca prawny Urzędu Gminy
    7. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    8. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    9. Pan Adam Młodawski – były Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    10. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    11. Pani Zofia Nowak – Przewodnicząca Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bliżynie
    12. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    13. Pani Jolanta Sochacka – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    14. Pani Jolanta Dzierzęcka-Żak – Prezes Zarządu Gminnego ZNP w Bliżynie
    15. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    16. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołów z obrad VIII i IX sesji.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o stanie sanitarno-epidemiologicznym gminy Bliżyn:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy i zaproszonych gości,
    b/ stanowisko Komisji ds. Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    7. Ocena działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za miniony okres 2007 roku:
    a/ wystąpienie Przewodniczącej Komisji,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Informacje o złożonych oświadczeniach majątkowych.

    9. Wybór ławników do Sądu rejonowego w Skarżysku-Kam.:
    a/ wystąpienie Przewodniczącej Zespołu do spraw wyboru ławników:
    - przedstawienie kandydatów na ławników,
    - przedstawienie opinii Zespołu o kandydatach,
    b/ przyjęcie regulaminu głosowania,
    c/ wybór Komisji Skrutacyjnej,
    d/ głosowanie,
    e/ ogłoszenie wyników wyborów,
    f/ podjęcie uchwały.

    10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
    b/ określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych,
    c/ inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
    d/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
    e/ ustalenia wysokości stawek opłaty targowej, sposobu jej poboru, określenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso,
    f/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007,
    g/ określenia rodzajów świadczeń przyznawanych nauczycielom w ramach pomocy zdrowotnej oraz warunków i sposobu ich przyznawania,
    h/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bugaj, na obszarze gminy Bliżyn,
    i/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części sołectwa Płaczków – „Płaczków 1” na obszarze gminy Bliżyn,
    j/ nieodpłatnego przekazania w formie darowizny na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Kielcach chodnika w ciągu drogi krajowej nr 42 w miejscowości Bliżyn,
    k/ zbycia nieruchomości stanowiącej mienie gminne,
    l/ zmiany uchwały Nr II/13/02 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie powołania przedstawicieli gminy do Zgromadzenia Związku Międzygminnego „Utylizator”.

    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Treść protokołu w załączniku


    Data wprowadzenia: 2007-12-17 0954
    Data upublicznienia: 2007-12-17
    Art. czytany: 3938 razy

    » Protokół z sesji - rozmiar: 119778 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn