(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
Uchwała Nr XXII/190/05 Rady Gminy w Bliżynie - w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2005 .

Z dnia: 28 kwietnia 2005 roku

Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm./ oraz art.109 i art.124 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych / Dz. U. z 2003r. Nr 15, poz.148 wraz z późn. zm./ Rada Gminy uchwala, co następuje:

§ 1.


W uchwale Nr XX/184/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 17 lutego 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bliżyn na 2005 rok wprowadza się następujące zmiany:
1/ Zwiększa się dochody budżetowe w dziale 600 – Transport i łączność, rozdz.60016 – Drogi publiczne gminne, § 0970 – Wpływy z różnych dochodów o kwotę 49.500 zł
rozdz.60078 – Usuwanie skutków klęsk żywiołowych, § 6330 – Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację inwestycji i zakupów inwestycyjnych własnych gmin (związków gmin) o kwotę 80.000 zł

2/ Zwiększa się wydatki budżetowe w dziale 400 – Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę, rozdz.40002 – Dostarczanie wody, § 4300 – Zakup usług pozostałych o kwotę 2.000 zł
§ 4590 – Kary i odszkodowania wypłacane na rzecz osób fizycznych o kwotę 6.000 zł
w dziale 600 –Transport i łączność, rozdz.60014 – Drogi publiczne powiatowe, § 6620 - Dotacje celowe przekazane dla powiatu na inwestycje
i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego o kwotę 17.000 zł
rozdz.60016 - Drogi publiczne gminne, § 3020 – Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń o kwotę 1.200 zł
§ 4010 – Wynagrodzenia osobowe pracowników o kwotę 59.430 zł
§ 4110 – Składki na ubezpieczenia społeczne o kwotę 10.630 zł
§ 4120 – Składki na Fundusz Pracy o kwotę 250 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 3.715 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych o kwotę 15.000 zł
§ 4440 – Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjal. o kwotę 4.275 zł
§ 6050 – Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 15.000 zł
rozdz.60078 – Usuwanie skutków klęsk żywiołowych, § 6050 – Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 284.000 zł
rozdz.60095 – Pozostała działalność, § 4300 – Zakup usług pozostałych o kwotę 13.000 zł
w dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa, rozdz.75405 – Komendy powiatowe Policji, § 6300 – Wydatki na pomoc finansową udzielaną między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań inwestycyjnych i zakupów inwestycyjnych o kwotę 5.000zł
rozdz.75411 – Komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej,
§ 6620 – Dotacje celowe przekazane do powiatu na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego o kwotę 5.000 zł
w dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska, rozdz.90015 – Oświetlenie ulic, placów i dróg, § 4260 - Zakup energii o kwotę 30.000 zł

3/ W załączniku Nr 3 – Przychody i rozchody budżetu w lp. 3 – Przychody z zaciągniętych pożyczek i kredytów kwotę „1.030.000 zł” zastępuje się kwotą „1.234.000 zł”

4/ W załączniku Nr 4 - Wydatki inwestycyjne na okres roku budżetowego w lp.11 – Budowa drogi gminnej w Kopciach kwotę „30.000 zł” zastępuje się kwotą „45.000 zł”, wprowadza się lp.13 , zadanie inwestycyjne „Odbudowa drogi gminnej nr 2 Brzeście – Bliżyn w miejscowościach Bliżyn, Brzeście i Wojtyniów w km 1+ 356 do 1+830 „ łączne nakłady finansowe - 284.000 zł, źródła finansowania wydatków:
dotacje – 80.000 zł,
kredyty i pożyczki - 204.000 zł
zgodnie z nową treścią stanowiącą załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2.


Deficyt budżetu zostanie pokryty :
- nadwyżką budżetową z lat ubiegłych 138.000 zł
- zaciągniętą pożyczką lub kredytem 204.000 zł

§ 3.


Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 4.


Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego.

Przewodniczący Rady Gminy
Mieczysław Bąk


Data wprowadzenia: 2005-05-05 1223
Data upublicznienia: 2005-05-05
Art. czytany: 2540 razy

» Załącznik do uchwały Nr 190 - rozmiar: 34304 bajtów
Typ pliku: application/msword
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
A Sprawozdania - rok 2004
A Sprawozdania - rok 2005
A Sprawozdania - rok 2006
A Sprawozdania z działalności Wójta - rok 2007
A Sprawozdania z działalności Wójta - rok 2008
Ostat. 10 wiadomości:

A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 26.10.2006 r. DO 29.12.2006 r.
A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 01.09.2006 r. DO 25.10.2006 r.
A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 30.06.2006 r. DO 31.08.2006 r.
A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 28.04.2006 r. DO 29.06.2006 r.
A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 07.02.2006 r. DO 27.04.2006 r.
A» SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 15.12.2005 r. DO 06.02.2006 r.
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn