(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Nabór na wolne stanowiska
  • Nabór na stanowisko Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

    Wójt Gminy Bliżyn
    ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy:
    Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego


    I. Wymagania niezbędne od kandydatów:

    1)ukończone studia prawnicze lub administracyjne i uzyskany tytuł magistra lub podyplomowe studia administracyjne,

    2)co najmniej łączny pięcioletni staż pracy:
    a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
    b)w służbie cywilnej lub
    c)w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,

    3)obywatelstwo polskie,

    4)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

    5)niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,

    7)nieposzlakowana opinia,

    8)znajomość przepisów prawa z zakresu niżej wymienionych ustaw:
    a)o samorządzie gminnym,
    b)Prawo o aktach stanu cywilnego,
    c)kodeks rodzinny i opiekuńczy,
    d)o zmianie imion i nazwisk,
    e)kodeks postępowania administracyjnego,
    f)o opłacie skarbowej,
    g)kodeks cywilny,
    h)o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
    i)o ochronie informacji niejawnych,
    j)o ochronie danych osobowych,
    k)dostępie do informacji publicznych,

    9)znajomość języka rosyjskiego.

    II. Wymagania dodatkowe:

    1)biegła umiejętność obsługi komputera,

    2)samodzielność w podejmowaniu decyzji,

    3)posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,

    4)znajomość języka angielskiego,

    5)wysoka kultura osobista

    III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1) sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie dokumentacji zbiorowej (akty urodzenia, akty małżeństwa i akty zgonu),

    2) prowadzenie Ksiąg Stanu Cywilnego i archiwum z zakresu USC,

    3)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,

    4)udzielanie ślubów,

    5)wydawanie decyzji w sprawie transkrypcji akt stanu cywilnego, odtwarzanie treści akt, sprostowania błędów,

    6)przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,

    7)inne zadania wynikające z prawa aktów stanu cywilnego,

    8)przygotowanie całości dokumentacji związanej z wydawaniem dowodów osobistych oraz ich wydawanie,

    9)przygotowywanie decyzji w zakresie zmiany imion i nazwisk oraz ustalanie brzmienia pisowni,

    10)zastępstwo pracownika wykonującego zadania z zakresu ewidencji ludności w razie urlopu lub innej nieobecności,

    11)wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta Gminy.

    IV. Wymagane dokumenty:

    1)życiorys (CV),

    2)list motywacyjny,

    3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),

    4)kserokopia dokumentu potwierdzającego staż pracy,

    5)kwestionariusz osobowy,

    6)kserokopia innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji,

    7)aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia zezwalające na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

    8)zaświadczenie dotyczące niekaralności.

    9)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.

    Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub wysłać pocztą w teczce lub w kopercie z dopiskiem:
    Nabór na stanowisko: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 marca 2009 roku – do godz. 1600
    ( decyduje data wpływu do urzędu )

    Informacje dla kandydatów:
    *Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    *Etapy naboru:
    -ogłoszenie o naborze
    -składanie dokumentów aplikacyjnych,
    -wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym,
    -ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne,
    -końcowa selekcja kandydatów–indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję,
    -sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru,
    -podjecie decyzji o zatrudnieniu,
    -ogłoszenie wyników naboru.
    *Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia i umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl)

    Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą – Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458).

    Wójt Gminy Bliżyn
    Mariusz Walachnia

    Bliżyn dnia 5.03.2009r.


    Data wprowadzenia: 2009-03-06 1523
    Data upublicznienia: 2009-03-06
    Art. czytany: 4508 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn