(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

    na zadanie Nr 6/2013 pn. „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn”

    O G Ł O S Z E N I E


    Gmina Bliżyn informuje, że w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Nr 6/2013 pn. „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę oznaczoną nr 5 złożoną przez firmę:
    Obsługa i Realizacja Inwestycji
    „CELIS” Janusz Kowalczyk
    Niekłań Wielki ul. Partyzantów 75
    26-220 Stąporków
    za cenę brutto: 35.055,00 zł.


    Uzasadnienie wyboru oferty: najkorzystniejsza oferta - najniższa cena, najwyższa ocena punktowa.

    Streszczenie oceny ofert
    Oznaczenie oferty
    Nr
    Nazwa i adres Wykonawców Punktacja przyznana
    ofertom w kryterium cena
    Łączna punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium
    2 Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek
    25-112 Kielce ul. Wapiennikowa 19A
    272,45272,45
    4 INIKO Sp. z o.o.
    35-303 Rzeszów ul. Zagłoby 8/L3
    118,75118,75
    5 Obsługa i Realizacja Inwestycji „CELIS” Janusz Kowalczyk
    Niekłań Wielki ul. Partyzantów 75,
    26-220 Stąporków
    500,00500,00
    6 Przedsiębiorstwo Inwestycji i Budownictwa w Kielcach Sp. z o.o.
    25-002 Kielce ul. Sienkiewicza 53
    336,90336,90

    Oferta oznaczona nr 1 złożona przez firmę GRI Generalny Realizator Procesu Inwestycyjnego Sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 6, 31-826 Kraków oraz oferta oznaczona nr 3 złożona przez firmę Dariusz Winiarski „Darvin”, 28-200 Staszów ul. Langiewicza 13/55 zostały wykluczone z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ w ofertach tych brak jest wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
    Wykonawca który złożył ofertę oznaczoną nr 1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdz. III ust. 3 pkt.3.2 SIWZ dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien do oferty dołączyć niezbędne, wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego warunku.
    Załączony do oferty oznaczonej nr 1 wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia –zał. nr 4 nie zawierał wszystkich informacji dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca nie wykazał, że wskazany w ofercie inspektor nadzoru w specjalności sieci i instalacji sanitarnych (wod – kan.) pełnił funkcję inspektora nadzoru nad inwestycją o wartości robót budowlanych całego zamówienia (brutto) nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
    Dlatego też, działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający pismem znak: IK.271.3.5.2013 z dnia 01.08.2013r. (które firma otrzymała: fax – 01.08.2013r., oryginał pisma – 02.08.2013r.) wezwał Wykonawcę do złożenia w terminie 3 dni od daty otrzymania niniejszego pisma uzupełnionego załącznika nr 4 w celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.2 SIWZ.
    W związku z tym, iż pismo Wykonawcy w sprawie uzupełnionego wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wpłynęło do Zamawiającego w dniu 06.08.2013r. tj. po wyznaczonym terminie na uzupełnienie oferty, Zamawiający uznał, że Wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu co spowodowało jego wykluczenie na podstawie art. 24.ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp.
    W związku z powyższym na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznano za odrzuconą.
    Dlatego też, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych zamawiający odrzucił ofertę oznaczoną nr 1 złożoną przez firmę GRI Generalny Realizator Procesu Inwestycyjnego Sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 6, 31-826 Kraków ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
    Wykonawca który złożył ofertę oznaczoną nr 3 w celu potwierdzenia spełnienia warunków o którym mowa w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ dotyczących odpowiednio: posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien do oferty dołączyć niezbędne, wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków.
    Ponadto Wykonawca w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp winien przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    Wykonawca do oferty nie dołączył wymaganych oświadczeń i dokumentów wykazanych wyżej.
    Dlatego też, działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający pismem znak: IK.271.3.6.2013 z dnia 01.08.2013r. (które firma otrzymała: fax – 01.08.2013r., oryginał pisma – 02.08.2013r.) wezwał Wykonawcę do złożenia w terminie 3 dni od daty otrzymania niniejszego pisma dokumentów dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj.:
    1. Posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.:
    Wykonawca winien wykazać, że pełnił z należytą starannością nadzór inwestorski (zakończony) nad:
    - przynajmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 7 km ( w jednym zadaniu) z uwzględnieniem budowy przepompowni ścieków;
    - przynajmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości brutto robót budowlanych nie mniejszą niż 5 milionów zł. Spełnienie w/w warunków mogło być wykazane w jednym zrealizowanym zadaniu.
    Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia był wykaz wykonanych, głównych usług, polegających na nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane – wykazanych we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
    Do wykazu należało dołączyć dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski był pełniony z należytą starannością.
    2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
    Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia które będą inspektorami nadzoru w specjalności:
    - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie robót drogowych.
    Wykonawca winien wykazać, że osoba przewidziana jako inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych posiada, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w przedmiotowym zakresie oraz, że pełniła funkcję inspektora nadzoru nad inwestycją o wartości robót budowlanych całego zamówienia (brutto) nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
    Wykonawca winien wykazać, że osoby przewidziane jako inspektorzy nadzoru w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie robót drogowych posiadają, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektów nadzoru w przedmiotowych specjalnościach.
    Osoby w/w winny przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
    Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku dotyczącego posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia był wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności zdolnych do pełnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie: sieci i instalacji sanitarnych (wod. – kan.), sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie robót drogowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wykazanych we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie tym należało potwierdzić, co najmniej spełnienie warunków określonych w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.2 SIWZ.
    Do oferty należało złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
    Ponadto Zamawiający wezwał wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów dotyczących potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp dotyczących:
    -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    Wykonawca na wezwanie zamawiającego nie udzielił odpowiedzi – nie uzupełnił brakujących oświadczeń i dokumentów.
    W związku z powyższym na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznano za odrzuconą.
    Dlatego też, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych zamawiający odrzucił ofertę oznaczoną nr 3 złożoną przez firmę Dariusz Winiarski „Darvin” z siedzibą 28-200 Staszów ul. Langiewicza 13/55 ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
    Umowa o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn” zostanie zawarta po upływie 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.


    Data wprowadzenia: 2013-08-14 0909
    Data upublicznienia: 2013-08-14
    Art. czytany: 4482 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn