(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Uchwały
  • Uchwały Rady Gminy kadencji V 2006-2010
  • Uchwały z sesji nr XVII/08 z dnia 31 lipca 2008 roku
  • U c h w a ł a Nr XVII/111/2008 Rady Gminy w Bliżynie - w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec Wójta.

    Z dnia: 31 lipca 2008 roku

    Na podstawie art.18 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. nr 142, poz.1591 ze zmianami/, art.4 pkt 1 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1593 ze zmianami/, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich /Dz.U. Nr 146, poz.1223 ze zmianami/ oraz na podstawie § 70 ust.2 pkt 1 Statutu Gminy Bliżyn w związku z wyborem Pana Mariusza Walachni na Wójta Gminy Bliżyn Rada Gminy uchwala, co następuje:

    § 1.


    1. Pan Mariusz Walachnia obejmuje stanowisko Wójta Gminy Bliżyn.

    2. Zakres obowiązków określają przepisy:
    1/ ustawy o samorządzie gminnym,
    2/ Statut Gminy Bliżyn,
    3/ postanowienia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy,
    4/ Regulamin Pracy Urzędu Gminy.

    § 2.


    1. Dniem rozpoczęcia pracy Wójta Gminy jest 31 lipca 2008 roku.

    2. Wójt Gminy zatrudniony jest w pełnym wymiarze etatu.

    § 3.


    1. Czas pracy określony jest wymiarem zadań.

    2. Rozkład czasu pracy jest kształtowany przez Wójta samodzielnie z zachowaniem wymogów związanych z zakresem obowiązków Wójta i terminowością załatwianych spraw.

    3. Miejscem wykonywania pracy jest Urząd Gminy.

    § 4.


    Ustala się następujące wynagrodzenie miesięczne:
    1/ wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 4.400zł
    2/ dodatek funkcyjny w kwocie 1.600zł
    3/dodatek za wysługę lat w wysokości 18% wynagrodzenia zasadniczego w kwocie 792zł
    do dnia 31.03.2009r. a od dnia 1.04.2009r. w wysokości 19%
    4/ dodatek specjalny w wysokości 20% łącznie od wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego w kwocie 1.200 zł.

    § 5.


    Upoważnia się Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania wobec Wójta Gminy czynności z zakresu prawa pracy, dotyczących:
    1/ zawarcia umowy o korzystanie z prywatnego samochodu Wójta Gminy do celów służbowych stanowiącej załącznik do uchwały,
    2/ przyznawania świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
    3/ zarządzania wypłat świadczeń pracowniczych przysługujących z mocy samego prawa,
    4/ usprawiedliwiania nieobecności w pracy,
    5/ udzielania zwolnień z pracy,
    6/ udzielania urlopów.

    § 6.


    Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Gminy.

    § 7.


    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

    Przewodnicząca Rady Gminy
    Anna Leżańska


    Data wprowadzenia: 2008-08-12 1148
    Data upublicznienia: 2008-08-12
    Art. czytany: 2214 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/14 z dnia 1 grudnia 2014 roku
    A Uchwały z sesji nr II/14 z dnia 17 grudnia 2014 rokIu
    A Uchwały z sesji nr III/15 z dnia 27 stycznia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IV/15 z dnia 25 marca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr V/15 z dnia 28 kwietnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VI/15 z dnia 17 czerwca 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VII/15 z dnia 03 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr VIII/15 z dnia 21 września 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr IX/15 z dnia 29 października 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr X/15 z dnia 18 grudnia 2015 roku
    A Uchwały z sesji nr XI/16 z dnia 21 stycznia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XII/16 z dnia 29 lutego 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIII/16 z dnia 1 kwietnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIV/16 z dnia 25 maja 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XV/16 z dnia 30 czerwca 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVI/16 z dnia 8 września 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVII/16 z dnia 6 października 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XVIII/16 z dnia 30 listopada 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XIX/16 z dnia 28 grudnia 2016 roku
    A Uchwały z sesji nr XX/17 z dnia 15 lutego 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXI/17 z dnia 29 marca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXII/17 z dnia 26 czerwca 2017 roku
    A Uchwały z sesji nr XXIII/17 z dnia 25 sierpnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/17 z dnia 8 września 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/17 z dnia 6 października 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/17 z dnia 24 listopada 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/17 z dnia 28 grudnia 2017r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/18 z dnia 15 stycznia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/18 z dnia 5 lutego 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/18 z dnia 27 marca 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/18 z dnia 26 kwietnia 2018r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/18 z dnia 28 czerwca 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/18 z dnia 7 sierpnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/18 z dnia 14 września 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/18 z dnia 26 października 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/18 z dnia 13 listopada 2018 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2018 - 2035
    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2018 rok
    A» w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia jej przebiegu
    A» w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2018
    A» w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego dotyczącego wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakup energii elektrycznej oraz na dystrybucję energii elektrycznej w ramach Grupy Zakupowej.
    A» w sprawie podziału gminy Bliżyn na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn